Vraag

Simkaart met tweede nummer?

• 27 januari 2016
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

ik heb een andere simkaart besteld, en ontvangen, maar nu zien anderen een ander 06 nr. terwijl ze wel met de oude mij gewoon kunnen contacten. men is nu in de war...heb je een nieuw nr?
hoe krijg ik de zaak als weleer? gewoon 1 (het oude) 06 nr?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Om even duidelijk te zijn:
Je hebt een nieuwe simkaart besteld via My T-Mobile en vervolgens geactiveerd op je eigen My T-Mobile account?
Als je een vervangende simkaart besteld, is er geen nummer gekoppeld aan de simkaart. Dit gebeurt pas als je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Baas E,

Ook namens mij welkom op het forum!

Begrijpelijk dat jullie hiervan in de war zijn! Begrijp ik het goed dat als je iemand belt hij niet jouw nummer maar een ander 06-nummer in het scherm te zien krijgt? En dat als ze jouw (oude) nummer bellen ze jou wel gewoon kunnen bereiken? Ik zie in het systeem dat je op 14/1 een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Ik zie dat na deze datum ook gebeld / gesms't hebt met deze nieuwe simkaart. Aan deze simkaart in jouw (oude) nummer gekoppeld. De oude simkaart is gedeactiveerd en kun je weggooien. Kun je eens controleren of de simkaart die op dit moment in je toestel zit eindigt op het nummer 135?

Kan het misschien dat je een Dual Sim toestel hebt? Met zo'n toestel kun je twee simkaarten in het toestel plaatsen. Je bent dan op beide simkaarten (verschillende 06-nummers) tegelijkertijd bereikbaar. Als je wilt bellen kun je kiezen met welke simkaart je deze persoon wilt bellen. Kun je aangeven welk toestel je hebt?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer