Beantwoord

Simkaart "niet aangemeld bij netwerk"

• 14 februari 2016
  • 2 reacties
  • 761 Bekeken

ik heb een nieuw toestel met een nieuwe simkaart en na het activeren van de simkaart krijg ik steeds de melding"niet aangemeld bij netwerk"
Weet iemand een suggestie waar ik op moet letten...
icon

Beste antwoord door Amy 16 februari 2016, 08:01

Hey Jacq v o,

Welkom op het T-Mobile Forum, fijn om te zien dat HugoB al op jouw topic heeft gereageerd.

Ik zie helaas niet terug dat er recentelijk een nieuwe simkaart is geactiveerd. In dit topic lees je hoe je de nieuwe simkaart kunt activeren. :)

Wil je aan ons laten weten of het gelukt is? We helpen je hier anders graag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Het lijkt erop dat de simkaart inderdaad geen goede connectie krijgt met het netwerk. De activatie procedure heb je zonder problemen doorlopen? Het kan zijn dat er toch iets mis is gegaan.

Ook kan het zijn dat je telefoon denkt dat het T-Mobile netwerk geen toegankelijk netwerk is. Kun je eens handmatig zoeken naar netwerken en dan handmatig kiezen voor het T-Mobile netwerk?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jacq v o,

Welkom op het T-Mobile Forum, fijn om te zien dat HugoB al op jouw topic heeft gereageerd.

Ik zie helaas niet terug dat er recentelijk een nieuwe simkaart is geactiveerd. In dit topic lees je hoe je de nieuwe simkaart kunt activeren. :)

Wil je aan ons laten weten of het gelukt is? We helpen je hier anders graag verder!

Reageer