Beantwoord

Simkaart niet binnen gekomen

  • 17 mei 2019
  • 1 reactie
  • 851 Bekeken

Ik heb afgelopen maandag een nieuwe simkaart besteld heb het nog steeds niet binnen snap dit niet helemaal
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 mei 2019, 15:46

Hoi Shannashine,

Dat zou inderdaad niet zo lang moeten duren, dus ik ga eens kijken wat er mis is gegaan en dan ga ik het uiteraard in orde maken!

Kun je een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres en telefoonnummer? Dan controleer ik even of dat overeenkomt met de gegevens die ik hier zie staan. Thanks alvast!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Shannashine,

Dat zou inderdaad niet zo lang moeten duren, dus ik ga eens kijken wat er mis is gegaan en dan ga ik het uiteraard in orde maken!

Kun je een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres en telefoonnummer? Dan controleer ik even of dat overeenkomt met de gegevens die ik hier zie staan. Thanks alvast!

Reageer