Beantwoord

Simkaart niet binnen gekomen

  • 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 648 Bekeken

Ik heb sinds 14 mei een nieuwe simkaart besteld maar hij is nog steeds niet aangekomen. En het is nu al 28 mei.
icon

Beste antwoord door Hajar 29 mei 2019, 11:22

Hi Tony,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Had je de simkaart via My T-Mobile besteld? Heb je wel een bevestiging ontvangen? Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban dan kan ik controleren of de simkaart is verzonden. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tony,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Had je de simkaart via My T-Mobile besteld? Heb je wel een bevestiging ontvangen? Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban dan kan ik controleren of de simkaart is verzonden. 🙂

Reageer