Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

  • 3 januari 2016
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

simkaart geeft niet geprovisioneerd aan, wat nu???
icon

Beste antwoord door Amy 4 januari 2016, 14:04

Hey Viev,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je deze vraag stelt.

Er is momenteel een storing bij het activeren van simkaarten. De simkaart is wél geactiveerd maar helaas pikt het netwerk hem nog niet op. Het kan nog even duren voor deze actief zal worden. We zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses hiervoor Viev. :(

Wil je het laten weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Viev,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je deze vraag stelt.

Er is momenteel een storing bij het activeren van simkaarten. De simkaart is wél geactiveerd maar helaas pikt het netwerk hem nog niet op. Het kan nog even duren voor deze actief zal worden. We zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses hiervoor Viev. :(

Wil je het laten weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?

Reageer