Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

• 10 februari 2016
  • 6 reacties
  • 228 Bekeken

ik krijg de melding simkaart niet geprovisioneerd wat kan ik hier aan doen
icon

Beste antwoord door Amy 12 februari 2016, 11:24

Hey Spikemans,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wel flink balen dat het allemaal niet zo voorspoedig verloopt met je nieuwe toestel. Ik zie dat je hier ondertussen meerdere malen contact over hebt gehad en je toestel zal omgeruild worden.

Houd je ons hier op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Spikemans,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wel flink balen dat het allemaal niet zo voorspoedig verloopt met je nieuwe toestel. Ik zie dat je hier ondertussen meerdere malen contact over hebt gehad en je toestel zal omgeruild worden.

Houd je ons hier op de hoogte? 🙂
okee gisteren een nieuwe telefoon ontvangen en deze doet het wel gelukkig.
Een aantal spullen terug gezet maar kon niet alles in orde maken want dat gedoe met icloud ik kom er niet uit plus dat ik het wachtwoord van het email account kwijt ben tja dat schiet even niet op.
Ik ga vandaag maar even naar de shop die jongens willen mij vast wel helpen dit probleempje op te lossen.
ben benieuwt
Badge +13
Wat lukt er precies niet?
En gaat het om een iPhone bwgrijp ik dat goed?
Heb je van je andere toestel een goede back up gemaakt of mis he dingen?
Je we kan je vaak via je e mail opvragen dat zou je nog kunnne proberen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Spikemans11,

Wat fijn om te horen dat je nieuwe toestel wel goed werkt! 🙂

Ik zie dat je inmiddels in de T-Mobile Shop bent geweest. Heeft mijn collega daar al je vragen kunnen beantwoorden? Mocht je ergens nog niet uitkomen, laat het gerust weten. Dan gaan wij je verder helpen!
ja u collega heeft mij netjes geholpen maar kom mij ook niet verder helpen maar heeft mij het nummer van de apple hulplijn in amsterdam gegeven en samen zijn we er uit gekomen gelukkig
heb nu een goed werkend toestel
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Spikemans11,

Goed om te lezen dat alles is opgelost! 😃 Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat natuurlijk graag!

Reageer