Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

  • 21 juni 2017
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

net een nieuwe simkaart aangevraagd na verlies van telefoon. nu de nieuwe simkaart in een oudere telefoon gestopt. simkaart geactiveerd via tmobile. toestel meerdere malen uit en aangezet. nog steeds geen service. en bij netwerk dus de melding simkaart niet geprovisioneerd. oplossing?
icon

Beste antwoord door Muberra 21 juni 2017, 17:20

Hoi Nico2100,

Goed dat je dit aangeeft!

Ik zie in het systeem dat je al contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en die heeft het voor je opgelost. Werkt alles nog steeds goed?

Mocht je nog vragen hebben of tegen problemen aanlopen, dan staan wij op het forum klaar om je te helpen! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Nico2100,

Goed dat je dit aangeeft!

Ik zie in het systeem dat je al contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en die heeft het voor je opgelost. Werkt alles nog steeds goed?

Mocht je nog vragen hebben of tegen problemen aanlopen, dan staan wij op het forum klaar om je te helpen! 🙂

Reageer