Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

• 27 december 2018
  • 4 reacties
  • 1070 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon met nieuwe simkaart. In de winkel heeft een medewerker mijn simkaart geactiveerd. Echter heb ik nog steeds geen service. Er staat dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is. Ik heb mijn telefoon ook al meerdere keren aan en uit gezet. Help!
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 december 2018, 13:51

Hoi Juliettevs,

Ahh superleuk dat je zo'n mooie nieuwe telefoon hebt! Ik heb meteen even gekeken waarom de simkaart nog niet actief is en ik zag dat de ingangsdatum inderdaad niet klopt. Dat heb ik veranderd, dus binnen nu en tien minuutjes moet de simkaart geactiveerd zijn!

Laat je het weten als je nog hulp nodig hebt? 😃 En zo niet, dan wens ik je veel plezier met jouw toestel en abonnement!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Juliettevs,

Ahh superleuk dat je zo'n mooie nieuwe telefoon hebt! Ik heb meteen even gekeken waarom de simkaart nog niet actief is en ik zag dat de ingangsdatum inderdaad niet klopt. Dat heb ik veranderd, dus binnen nu en tien minuutjes moet de simkaart geactiveerd zijn!

Laat je het weten als je nog hulp nodig hebt? 😃 En zo niet, dan wens ik je veel plezier met jouw toestel en abonnement!
Goedemiddag,

Ik heb een nieuwe telefoon, alleen nu had ik een nieuwe simkaart gekocht, maar dan wordt er weergegeven: Simkaart is niet geprovisioneerd. Later viel me op toen ik op de verpakking van de simkaart keek, dat er bijstond use before 1-5-2019. Had ik dus niet in de gaten. kan daar nog wat aan gedaan worden, ik heb er ruim €10,00 voor betaald bij een telefoonwinkel.
Reputatie 5
Terug gaan naar die winkel, kaart iis onbruikbaar geworden dus een kat in de zak gekocht.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi @dsvenlo,

Oei, dat is niet handig - sorry! Heb je de mogelijkheid om even terug te gaan naar de winkel waar je de simkaart hebt gekocht? Dan geven ze je een nieuwe simkaart mee. Als dat niet lukt dan ga ik je hepen hoor, geen zorgen! Wil je mij in dat geval even een privébericht sturen met je adresgegevens? Dan stuur ik een nieuwe simkaart naar je op, deze heb je met een beetje geluk morgen in huis!

Reageer