Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd


Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon met nieuwe simkaart. In de winkel heeft een medewerker mijn simkaart geactiveerd. Echter heb ik nog steeds geen service. Er staat dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is. Ik heb mijn telefoon ook al meerdere keren aan en uit gezet. Help!
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 december 2018, 13:51

Hoi Juliettevs,

Ahh superleuk dat je zo'n mooie nieuwe telefoon hebt! Ik heb meteen even gekeken waarom de simkaart nog niet actief is en ik zag dat de ingangsdatum inderdaad niet klopt. Dat heb ik veranderd, dus binnen nu en tien minuutjes moet de simkaart geactiveerd zijn!

Laat je het weten als je nog hulp nodig hebt? 😃 En zo niet, dan wens ik je veel plezier met jouw toestel en abonnement!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Juliettevs,

Ahh superleuk dat je zo'n mooie nieuwe telefoon hebt! Ik heb meteen even gekeken waarom de simkaart nog niet actief is en ik zag dat de ingangsdatum inderdaad niet klopt. Dat heb ik veranderd, dus binnen nu en tien minuutjes moet de simkaart geactiveerd zijn!

Laat je het weten als je nog hulp nodig hebt? 😃 En zo niet, dan wens ik je veel plezier met jouw toestel en abonnement!

Reageer