Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

• 9 februari 2016
  • 9 reacties
  • 168 Bekeken

Ik heb dinsdag 2 februari een sms gekregen dat mijn simkaart binnen was met de post maar heb tot de dag van vandaag nog steeds niks binnen hoe kan dat ?
icon

Beste antwoord door Amy 12 februari 2016, 10:42

Hey DiMi023,

Bedankt voor je reactie!

Ik ben bang dat er iets verkeerd is gegaan met het versturen van de sim. Maar goed nieuws.. ik heb net een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Je ontvangt deze na het weekend op de deurmat. Je hoeft hem vervolgens alleen nog maar te activeren.

Laat je begin volgende week weten of je hem ontvangen hebt? :8
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey DiMi023,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat jij jouw vraag hier stelt!

Je hebt naar aanleiding van een campagne een nieuwe simkaart ontvangen. Vreemd dat je hem niet hebt gehad! Zou je op My T-Mobile eens willen kijken of je adres juist is? Wellicht dat het daar mis gaat! Wanneer je adres juist is dan kunnen we uiteraard alsnog een nieuwe simkaart naar je opsturen. :8

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Goedemiddag Amy ik heb al op de app gekeken of mijn woonadres goed was en die is inderdaad goed dus vandaar de vraag waarom ik hem nog niet had als vast bedankt
Reputatie 7
Badge +15
Hey DiMi023,

Bedankt voor je reactie!

Ik ben bang dat er iets verkeerd is gegaan met het versturen van de sim. Maar goed nieuws.. ik heb net een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Je ontvangt deze na het weekend op de deurmat. Je hoeft hem vervolgens alleen nog maar te activeren.

Laat je begin volgende week weten of je hem ontvangen hebt? :8
Ik heb precies hetzelfde, wel bericht dat nieuwe simkaart is opgestuurd maar niet ontvangen! Adres is juist want faktuur wel ontvangen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mobileaardbei,

Allereerst welkom op het forum! Wat een leuke forumnaam heb je! Fan van aardbeien? :)

Terug naar je vraag! Ik zie dat je een tijdje terug inderdaad al een nieuwe simkaart had moeten ontvangen. Blijkbaar is er iets verkeerd gegaan, excuus! Ik heb gelijk een nieuwe simkaart verstuurd, want je hebt zo te zien nog een vrij prehistorische simkaart! 😉 Je ontvangt deze binnen 3 werkdagen op de mat. Vergeet 'm niet te activeren voordat je de simkaart gaat gebruiken.

Laat je even weten of hij nu wel goed is aangekomen?
Hoi, dank voor je reactie. Ik wacht mijn simkaart weer af.
En ja wij telen de lekkerste aardbeien van Zeeland!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mobileaardbei,

Wat leuk! Ik ben gek op aardbeien! Vooral lekker op een beschuitje of door de yoghurt, mmm. Je zult er per jaar vast honderden eten, het voordeel als je ze zelf teelt! Heb je voor ons nog een ultieme tip voor een recept met aardbeien? 🙂 Of vind je ze los het lekkerst?

Ik zie trouwens dat je een T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. We hebben een leuke winactie! Als je je groepsnaam in dit topic deelt, maak je kans op een leuke prijs!
Goede avond ik heb gister mijn simkaart binnen gekregen als nog bedankt voor de goede hulp
Fijne avond
Reputatie 6
Badge +17
Hoi DiMi023,

Goed om te horen! Ik zie dat je je simkaart inmiddels ook geactiveerd, fijn dat alles gelukt is!

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!

Reageer