Beantwoord

Simkaart niet ontvangen


Heb een simkaart besteld en gelijk betaald afgelopen zaterdag en niet ontvangen dus ik ga even bellen en kom er achter via telefoniste dat het wel bezorgd is??? Onmogelijk want heb niks ontvangen. Heeft iemand hier mee te maken gehad? Ze zei ze gaan erachter aan en ik krijg me geld terug.
Mvg
icon

Beste antwoord door Hajar 12 oktober 2017, 13:50

Hi Natasha,

Heb je de simkaart via onze website besteld? Heb je wel de juiste adres ingevuld? Wil je een nieuwe PrePaid simkaart aanschaffen? Heb je een T-Mobile Shop in jouw buurt? Zo ja, dan kun je ook even langs gaan en dan helpen mijn collega's je gelijk verder. Je krijgt dan een simkaart mee.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Natasha,

Heb je de simkaart via onze website besteld? Heb je wel de juiste adres ingevuld? Wil je een nieuwe PrePaid simkaart aanschaffen? Heb je een T-Mobile Shop in jouw buurt? Zo ja, dan kun je ook even langs gaan en dan helpen mijn collega's je gelijk verder. Je krijgt dan een simkaart mee.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Hallo Hajar heb het vandaag ontvangen heel vreemd maar goed
Mvg Natasha
Reputatie 6
Badge +17
Hi Natasha

Goed nieuws! Hopelijk werkt alles weer naar behoren! 🙂

Reageer