Beantwoord

simkaart niet ontvangen

  • 19 juli 2019
  • 1 reactie
  • 642 Bekeken

goedemorgen,

Maandag 15 juli heb ik in de t-mobile persoonlijke omgeving online een nieuwe simkaart besteld, omdat mijn telefoon is gestolen laatst. Vervolgens heb ik de mail ontvangen waarin stond dat deze binnen 3 werkdagen gearriveerd zou moeten zijn. Helaas heb ik de kaart tot op het heden niet ontvangen en ik zou graag willen weten waar deze blijft en of ik wellicht de bestelling opnieuw moet plaatsen.

MVG,

Beau van der Sluys
icon

Beste antwoord door Hajar 19 juli 2019, 11:30

Hi Beau,

Het lijkt erop dat er wat is mis gegaan met je bestelling. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen en kan je straks via My T-Mobile activeren. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Beau,

Het lijkt erop dat er wat is mis gegaan met je bestelling. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen en kan je straks via My T-Mobile activeren. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Reageer