Beantwoord

Simkaart niet te activeren

• 1 januari 2016
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

Hallo mijn telefoon is gestolen en na een aantal dagen kreeg ik mijn sim. Deze probeer ik nu sinds gisteren te activeren al minstens 5 keer. Telkens geeft de site aan dat het is gelukt en ontvang ik daarna een mail dat het toch niet is gelukt. De eerste keer heb ik het telefonisch via een medewerker geprobeerd, daarna via myt-mobile.
Ik begin er nu langzaam van te balen en wil graag dat het word opgelost.:(
icon

Beste antwoord door kme 1 januari 2016, 13:49

Hallo mijn telefoon is gestolen en na een aantal dagen kreeg ik mijn sim. Deze probeer ik nu sinds gisteren te activeren al minstens 5 keer. Telkens geeft de site aan dat het is gelukt en ontvang ik daarna een mail dat het toch niet is gelukt. De eerste keer heb ik het telefonisch via een medewerker geprobeerd, daarna via myt-mobile.

Hoi Jennie,

Welkom op het forum!

Balen dat je sim niet geactiveerd wordt. Momenteel is er een storing waarbij er problemen zijn met het activeren van simkaarten. Hoelang dit nog duurt weet ik helaas niet. Het schijnt te zijn dat de sim wel geactiveerd wiordt, maar niet in het netwerk opgenomen wordt.

Hopelijk snel opgelost!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hoi Jennie,

Welkom op het forum!

Balen dat je sim niet geactiveerd wordt. Momenteel is er een storing waarbij er problemen zijn met het activeren van simkaarten. Hoelang dit nog duurt weet ik helaas niet. Het schijnt te zijn dat de sim wel geactiveerd wiordt, maar niet in het netwerk opgenomen wordt.

Hopelijk snel opgelost!
Is er al meer duidelijkheid wanneer dit opgelost gaat worden. Ik wacht ook al 6 dagen totdat de sim eindelijk in het netwerk geregistreerd wordt. Enkele beloftes...die niet nagekomen worden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Prepaid Utrecht,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik heb gelijk de laatste update van de storing gevraagd en we zijn op dit moment nog steeds hard bezig om dit probleem op te lossen! Dit is waarschijnlijk niet het antwoord waar je op gehoopt had, maar helaas kan ik op dit moment weinig veranderen aan de situatie. Nogmaals excuus voor het ongemak! Ik zie in het systeem dat je op 1/1 en 3/1 een sms hebt verstuurd, lukt het nog steeds om te sms'en? En kun je toevallig ook bellen of internetten?

Nog even iets anders: ik zie dat je gebruik maakt van PrePaid Standaard. Gezien jouw opwaarderingen in het verleden kun je direct overstappen naar PrePaid Voordeel 50%. Daarbij zijn de tarieven een stuk voordeliger. Als je wilt overstappen kun je dat doen door VOORDEEL naar 1414 te sms'en. Je kunt ook je tariefplan wijzigen via My T-Mobile.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Op het oude toestel al meerdere keren een sms gekregen met de melding dat deze vanaf nu onbruikbaar is.... maar die doet het dus nog steeds helemaal ...en de nieuwe nog niets. Ik zeul dus al vele dagen lang dus met 2 toestellen voor het geval die oude het plotseling niet meer doet.... en ik de nieuwe moet gebruiken. Ik wacht dus mooi even met die 1414 .... dadelijk doet er helemaal niets meer.
Ps... via de website lukt die 50% voordeel dus niet .... * onverwachte fout opgetreden bij het ophalen van gegevens *
Reputatie 6
Badge +16
Hallo,

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Onze collega's zijn hard aan het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen. We zullen het dus nog even moeten afwachten.

Wat vreemd dat je jouw tariefplan niet kon aanpassen. Om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk kan profiteren van de 50% korting heb ik je tariefplan aangepast. Je belt, sms't en internet vanaf nu dus tegen en gereduceerd tarief.

Reageer