Beantwoord

Simkaart nummer

• 10 maart 2017
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Hoi, mijn simkaart is verknipt dus ik kan mijn nummer niet meer zien. Ook op mijn telefoon kan ik het nummer niet terug vinden. Kan iemand mij mijn simkaart nummer doorsturen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 11 maart 2017, 13:09

Hoi evyvanderpas.

Je hebt in dit topic al aangegeven dat je het nummer niet kon vinden met de (bovenstaande) stappen. Het is niet de bedoeling dat je meerdere posts plaatst over één onderwerp, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Dit topic gaat op slot, omdat er al een algemeen topic over dit onderwerp loopt.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond evyvanderpas

Je kunt gemakkelijk je simkaartnummer via meerdere wegen achterhalen.

Zie: Wat is mijn simkaartnummer

Heb je het simkaartnummer nodig maar kun je deze niet meer terugvinden omdat de simkaart verknipt is of simpelweg niet meer leesbaar door het gebruik hiervan? Dan is dit de plek om je simkaartnummer op te vragen!

Voor Iphone (alle IOS’en):
1. Open instellingen.
2. Druk op ‘algemeen’.
3. Druk op ‘Info’.
4. Onder ICCID staat je simkaartnummer.

Voor Android (+ Android 1.6 en hoger):
1. Download de app: SIM Card (ontwikkelaar van de applicatie: gsmdev).
2. Open de applicatie.
3. Onder ‘SIM serial number’ staat je simkaartnummer.

Voor Windows:
1. Open instellingen.
2. Druk op ‘Info (over Windows Phone)’.
3. Druk op ‘Meer info(rmatie)’.
4. Onder ‘SIM ID’ staat je simkaartnummer.

Mocht het toch niet lukken om zelf het simkaartnummer te achterhalen via je telefoon (zoals je al vermelde). Dan kun je een bericht achterlaten in de algemene en lopende topic. Een moderator (T-Mobile personeel) zal je dan verder helpen.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Hoi evyvanderpas.

Je hebt in dit topic al aangegeven dat je het nummer niet kon vinden met de (bovenstaande) stappen. Het is niet de bedoeling dat je meerdere posts plaatst over één onderwerp, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Dit topic gaat op slot, omdat er al een algemeen topic over dit onderwerp loopt.