Beantwoord

simkaart ongeactiveerd gekregen

• 27 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 621 Bekeken

Beste community,

Ik heb reeds een abonnement via internet bij T-mobile afgesloten. Ik kreeg een bevestigingsmail en een mail over nummerbehoud. Dat heb ik aangevraagd want ik wil mijn eigen nummer behouden. Ook daar kreeg ik bevestiging van. Nu een maand later en nu mijn vorige abonnement bij Simpel is afgelopen, heb ik niks meer vernomen van T-mobile. Geen sms, geen mail, helemaal niks. Ik zit nu zonder bereik en zonder 3G/4G. Ik heb gebeld met de klantenservice, blijkt mijn simkaart niet geactiveerd te zijn? Ik moest naar een T-mobile winkel en daar zou ik een nieuwe simkaart krijgen. Ik ben geweest maar zij wisten daar ook niet wat ze ermee aanmoesten en zeiden dat ze niks voor mij konden betekenen. En dat ik maandag maar moet gaan bellen met de klantenservice. Ik hoop dat ik zsm geholpen kan worden, en dat ik mijn eigen nummer zal behouden. Dat is namelijk erg belangrijk voor mij. 

Met vriendelijke groeten,

Z Ashek

icon

Beste antwoord door Hajar 27 oktober 2019, 11:02

Hi @Zahrayad 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, simkaartnummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zahrayad 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, simkaartnummer, naam, geboortedatum en adres? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer