Beantwoord

Simkaart opnieuw aanvragen probleem

• 29 mei 2019
  • 1 reactie
  • 483 Bekeken

Sinds een paar dagen geleden ben ik mijn mobiel en mijn simkaart kwijt. Heb op dit moment nu wel een andere mobiel maar wou graag een nieuwe simkaart aanvragen (ik heb de oude geblokkeerd). Maar elke keer als ik het wil proberen te bestellen lukt het niet en krijg ik een foutmelding. Kan iemand mij daar mee helpen?

alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door David 29 mei 2019, 16:00

Hoi @VanyGL,

Goed dat je de simkaart gelijk hebt geblokkeerd, dat is altijd stap 1! Heb je ook al via, bijvoorbeeld, Find My iPhone de telefoon op afstand geblokt? Ik heb in ieder geval direct een nieuwe simkaart voor je besteld, zodat deze jouw kant zo snel mogelijk opkomt. Je kunt de simkaart echter ook nog ophalen in de winkel, als je wilt, dan heb je de sim het snelste in je bezit. De bestelde simkaart is in ieder geval binnen 3 werkdagen bij je binnen!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @VanyGL,

Goed dat je de simkaart gelijk hebt geblokkeerd, dat is altijd stap 1! Heb je ook al via, bijvoorbeeld, Find My iPhone de telefoon op afstand geblokt? Ik heb in ieder geval direct een nieuwe simkaart voor je besteld, zodat deze jouw kant zo snel mogelijk opkomt. Je kunt de simkaart echter ook nog ophalen in de winkel, als je wilt, dan heb je de sim het snelste in je bezit. De bestelde simkaart is in ieder geval binnen 3 werkdagen bij je binnen!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer