Beantwoord

Simkaart orange graag vervangen

• 30 november 2016
  • 8 reacties
  • 197 Bekeken

Kan ik via deze mail mijn oude orangesimkaart laten vervangen? En kan deze opgestuurd worden met de post?
Mijn telefoonnummer nr s
A.Lebon-Peperkamp
icon

Beste antwoord door Hajar 1 december 2016, 08:34

Hi A.lebon-Peperkamp,

Goed dat jij je vraag hier stelt, maar het is inderdaad niet slim om je telefoonnummer op het forum te plaatsen en dus heb ik deze verwijderd uit je bericht. Ik zie dat DBrandsma jou al van meer informatie heeft voorzien, dank daarvoor! Ik ben ook gelijk voor je gaan kijken en zie dat je 2 aansluitingen hebt bij ons. Een Basis sim abonnement en een PrePaid aansluiting. Ik zie dat de simkaart van je Basis abonnement verouderd is en dus stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart op. Deze kan je binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Op deze pagina kun je de simkaart straks activeren.

Is hiermee alles naar wens? Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Alebon1.

Misschien niet zo slim idee om je mobiele nummer te plaatsen op de forums. Je weet maar nooit hoeveel mensen hier misbruik van gaat maken door bijvoorbeeld plaag telefoontjes.

Voor je vraag, heb je toevallig Aanvragen nieuwe simkaart particuliere klant al bekeken? Daar kun je een nieuwe simkaart bestellen voor €5,09 die binnen 3 werkdagen geleverd word.

Je kunt natuurlijk ook terecht bij T-Mobile Klantenservice of in een T-Mobile Shop. Maar dan betaal je € 10,-.

Vriendelijke groeten,
DBrandsma
Reputatie 7
Badge +20
Hi A.lebon-Peperkamp,

Goed dat jij je vraag hier stelt, maar het is inderdaad niet slim om je telefoonnummer op het forum te plaatsen en dus heb ik deze verwijderd uit je bericht. Ik zie dat DBrandsma jou al van meer informatie heeft voorzien, dank daarvoor! Ik ben ook gelijk voor je gaan kijken en zie dat je 2 aansluitingen hebt bij ons. Een Basis sim abonnement en een PrePaid aansluiting. Ik zie dat de simkaart van je Basis abonnement verouderd is en dus stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart op. Deze kan je binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Op deze pagina kun je de simkaart straks activeren.

Is hiermee alles naar wens? Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag! 🙂
Bedankt dat jullie mijn telefoonnummer hebben gewist. Ik ben niet zo goed thuis in deze zaken en wist ( in eerste instantie) niet dat dat openbaar was.
Ik ben heel goed geholpen en weet nu ook waar ik terecht kan met evt. problemen.
Fijne dag
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, alebon! Jij ook een fijne dag toegewenst! 😉
Graag gedaan, alebon! Jij ook een fijne dag toegewenst! ;)
Ik zie in je bericht dat ik een nieuwe simkaart krijg toegestuurd voor mijn basis abonnement.
Ik had echter een probleem met mijn prepaid, Douwe heeft dat opgelost en stuurt mij een nieuwe
simkaart Krijg ik nu ook nog een andere?
Reputatie 7
Badge +20
Hi alebon1,

Ah oke ik dacht dat het alleen over je Basis simkaart ging, want die is namelijk verouderd en dus ontvang je sowieso een gratis simkaart van ons! 🙂 Je krijgt nu ook een PrePaid simkaart van Douwe dus je ontvangt in totaal 2 simkaarten.
Dankjewel dan kan ik weer voor een aantal jaren vooruit
Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel dan kan ik weer voor een aantal jaren vooruit

Graag gedaan! :8

Reageer