Beantwoord

Simkaart Orange past niet meer in smartphone

• 14 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 842 Bekeken

Hallo,

Ik heb een oude simkaart van Orange en die past niet in mijn nieuwe telefoon. Hoe kan ik dit oplossen?

Groetjes Politis
icon

Beste antwoord door Issam 15 oktober 2018, 11:53

Hoi hoi Politis,

Leuk om je hier op de community te zien. Van harte welkom!

Ah, dat is inderdaad een oude simkaart. Die gaan we gewoon voor je vervangen voor een 3-in-1 simkaart. Dat betekent dat je een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt waarbij je zelf kan kiezen welk formaat je gaat gebruiken, handig toch? :D

Omdat er in het systeem al een lange tijd geen wijzigingen zijn plaatsgevonden wil ik je vragen om mij eerst ter controle je adres en geboortedatum te sturen in een privébericht. Zodra ik deze van je heb ontvangen stuur ik je direct kosteloos de 3-in-1 simkaart toe!

Ik wacht je reactie af Politis.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Politis,

Leuk om je hier op de community te zien. Van harte welkom!

Ah, dat is inderdaad een oude simkaart. Die gaan we gewoon voor je vervangen voor een 3-in-1 simkaart. Dat betekent dat je een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt waarbij je zelf kan kiezen welk formaat je gaat gebruiken, handig toch? :D

Omdat er in het systeem al een lange tijd geen wijzigingen zijn plaatsgevonden wil ik je vragen om mij eerst ter controle je adres en geboortedatum te sturen in een privébericht. Zodra ik deze van je heb ontvangen stuur ik je direct kosteloos de 3-in-1 simkaart toe!

Ik wacht je reactie af Politis.

Reageer