Beantwoord

Simkaart past niet

Hallo, ik weet niet precies wat te doen, maar ik heb al jaren een pre pay abonnement bij jullie en ik heb nu eindelijk een nieuwe telefoon gekregen, een iphone 4. Maar het kaartje is gewoon te groot. Wat kan ik doen? Ik vind die nieuwe telefoon wel erg mooi en wil hem graag gaan gebruiken met mijn zelfde nummer die ik al had. Ik wil hetzelfde nummer houden omdat de telefoon is gekoppeld aan mijn bank.

Groetjes, Brigitte
icon

Beste antwoord door iamPuk 7 maart 2016, 21:54

Hoi Brigitte & welkom op het forum.

Het beste advies is een nieuwe simkaart bestellen. Alles over nieuwe simkaart bestellen lees je op de pagina Aanvragen nieuwe simkaart particuliere klant (ook PrePaid). Uiteraard met behoud van je 06-nummer.

Simkaart knippen zou ik je niet adviseren. Dit gaat op den duur toch voor problemen zorgen. Zie de uitleg op de pagina Redenen om je simkaart niet te knippen.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Brigitte & welkom op het forum.

Het beste advies is een nieuwe simkaart bestellen. Alles over nieuwe simkaart bestellen lees je op de pagina Aanvragen nieuwe simkaart particuliere klant (ook PrePaid). Uiteraard met behoud van je 06-nummer.

Simkaart knippen zou ik je niet adviseren. Dit gaat op den duur toch voor problemen zorgen. Zie de uitleg op de pagina Redenen om je simkaart niet te knippen.
Je kan ook even op beslist.nl intypen simkaart knipper. Die heb je al voor 3 euro en vaak de volgende dag al thuis. Succes!
Reputatie 4
Badge +10
Welkom MissButterfly

Kaarten knippen geeft vaak problemen , zeker op langere termijn.
Verouderde simkaarten geven ook vaak problemen bij nieuwere telefoons.
Nieuwe simkaarten zijn 3 in 1 , je kan straks met de nieuwe simkaart ook makkelijk van micro naar nanosim.
Dank jullie voor de snelle reacties. Ik heb op dit moment niet genoeg beltegoed op mijn kaart om de kaart te kopen. Ik bel heel weinig en heb hem alleen om te bankieren, maar ik zal er weer eens een paar euro opzetten om het kleine kaartje aan te schaffen. Knippen durf ik inderdaad niet aan. Het gaat hier wel om mijn bank.
Succes emee
Reputatie 7
Badge +20
Hi MissBeauty,

Welkom op ons Forum!

Wat goed om te zien dat IamPuk, Centaur en JLink je hebben geholpen. Ik vind het jammer om te zien dat je niet genoeg tegoed hebt om een simkaart te kopen. Ik heb jou daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Je kan hem binnen 3 werkdagen thuis verwachten. De simkaart komt in 3 formaten die je zelf kan uitdrukken. Op deze pagina kun je de simkaart straks activeren.

Laat je mij weten of het lukt? 🙂
Hallo, Ik ben al heel lang bij t-mobile en heb een nieuwe telefoon, maar mijn kaartje is te groot. Ik heb een prepaid account. Zou u mij alstublieft ook een kleinere kaart willen toesturen? Ik zou dit zeer waarderen. Ik heb ook niet veel geld. Dus as u mij tegemoet zou willen komen? .Het lukt me niet mijn adres in het account te zetten. Dat geeft probemen. Ik wil het wel. En zo ophet forum zetten, wil ik niet. Dus mail gerust voor het adres. Heel hartelijk dank!!!!

S.Hundscheid
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shirleye,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Hoi Hajar, Het is nu twee weken geleden. Ik zou heel graag mijn nieuwe telefoon gaan gebruiken, maar kaartje is nog niet aangekomen........... Zie priveberichtjes. Zou je hier nog even naar willen kijken? Dank je wel en een fijne dag.

Vriendelijke groetjes, Shirleye
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shirleye,

Ik heb de simkaart nogmaals verstuurd als het goed is ontvang je hem deze week! Laat je even weten of het dan is gelukt?
Ja, hij is binnen en activeren is gelukt. Hartstikke fijn! Dank je wel. Ik waardeer het zeer.

Dank je wel Hajar.

Vriendelijke groeten, Shirley
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan Shirley! Geniet ervan! 😊

Reageer