Beantwoord

Simkaart past niet in tablet

• 11 januari 2017
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Ik wil mijn simkaart in de tablet stoppen maar hij klikt niet vast wat kan ik doen .
Ik heb hem al paar keer proberen aan te drukken met een pincet maar dit helpt niet
icon

Beste antwoord door Amy 13 januari 2017, 10:11

Hey goedemorgen Ivo,

Bedoel je misschien de Samsung Galaxy Tab E? Werkt de simkaart wel of zit het 'laatje' er ook niet helemaal in? Heb je hem er al in geprobeerd te duwen? Soms werkt het een beetje stroef. :8

Ben je toevallig in de gelegenheid om langs de T-Shop te gaan? De T-Shop in Winterswijk is het dichtste bij maar je zou eventueel ook naar een andere telefoonwinkel kunnen gaan. Ik zie overigens dat een van onze partners, Radio Obbink in Lichtenvoorde is. Op deze pagina kun je de adressen bekijken. In een winkel kan een van mijn collega's je een stuk gemakkelijker helpen met je tablet. Wij kunnen nu namelijk niet precies zien wat er verkeerd gaat. Als je niet in de gelegenheid bent om langs een winkel te gaan zou je dan een foto kunnen plaatsen van je tablet en hoe de simkaart er in zit?

Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Is de simkaart misschien te groot of heb je misschien de simkaart er verkeerd om in?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ivo,

Goede vragen hierboven van Pilovali! 🙂 Heb je de simkaart ook in het goede formaat uitgedrukt? Om welke tablet gaat het in dit geval?

We horen graag of het al gelukt is!
Tablet e nee hij past goed maar hij klikt niet vast
Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Ivo,

Bedoel je misschien de Samsung Galaxy Tab E? Werkt de simkaart wel of zit het 'laatje' er ook niet helemaal in? Heb je hem er al in geprobeerd te duwen? Soms werkt het een beetje stroef. :8

Ben je toevallig in de gelegenheid om langs de T-Shop te gaan? De T-Shop in Winterswijk is het dichtste bij maar je zou eventueel ook naar een andere telefoonwinkel kunnen gaan. Ik zie overigens dat een van onze partners, Radio Obbink in Lichtenvoorde is. Op deze pagina kun je de adressen bekijken. In een winkel kan een van mijn collega's je een stuk gemakkelijker helpen met je tablet. Wij kunnen nu namelijk niet precies zien wat er verkeerd gaat. Als je niet in de gelegenheid bent om langs een winkel te gaan zou je dan een foto kunnen plaatsen van je tablet en hoe de simkaart er in zit?

Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂

Reageer