Beantwoord

Simkaart pincode geblokkeerd

hoe krijg ik een pincode
mijn pincode is geblokkeerd
icon

Beste antwoord door Thalina 5 oktober 2016, 12:08

Hoi Branna,

Allereerst welkom op het forum!

Ik zie dat Jan en Ruya75 al goede suggesties gedaan hebben (dankjulliewel!). Ik zie dat je gisteravond een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Heb je deze nieuwe simkaart al in jouw toestel gedaan? Jouw oude simkaart kun je namelijk niet meer gebruiken. Op het kaartje dat bij jouw nieuwe simkaart zat staat ook de nieuwe pincode. Lukt het daarmee om de simkaart te unlocken? Ik zie dat je vanochtend al een paar telefoongesprekken hebt gehad, dus het lijkt erop dat het is gelukt! 🙂

Laat je even weten of alles zo in orde is? Als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Normaal met de pukcode .
Maar Je kan ook op My-Tmobile je pincode weer aanvragen !
Hoi Branna,

Heb je een puk code? Zoja dan zou je eerst de puk code moeten invoeren, vervolgens kun je een nieuwe pincode aan maken. Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd.:$
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Branna,

Allereerst welkom op het forum!

Ik zie dat Jan en Ruya75 al goede suggesties gedaan hebben (dankjulliewel!). Ik zie dat je gisteravond een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Heb je deze nieuwe simkaart al in jouw toestel gedaan? Jouw oude simkaart kun je namelijk niet meer gebruiken. Op het kaartje dat bij jouw nieuwe simkaart zat staat ook de nieuwe pincode. Lukt het daarmee om de simkaart te unlocken? Ik zie dat je vanochtend al een paar telefoongesprekken hebt gehad, dus het lijkt erop dat het is gelukt! 🙂

Laat je even weten of alles zo in orde is? Als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!

Reageer