Vraag

simkaart reageert niet


Hallo, net een samsung Y gekocht prepaid. Simkaart geactiveerd en het toestel heeft het 2 weken gedaan.
Gisteren echter vroeg hij om de pincode terwijl ik hem niet uit had gezet, en dat ging dus 3x mis.
Nu vraagt hij de PUK code - daar heb ik 10 kansen voor - maar deze pakt hij niet.
Ik heb inmiddels al 30 x de puk code ingevoerd, maar hij reageert nergens op als ik op OK druk.
Het aantal pogingen blijft dus ook gewoon op 10 staan.
Iemand enig idee wat er hier aan de hand kan zijn?
Bvd.

15 reacties

Reputatie 1
Hoi NACBREDA, Welkom op het forum!

Er zijn een aantal dingen die ik graag van je wil weten;

-Icm welke provider heb je het prepaid pakketje aangeschaft?
-Heeft de T-mobile simkaart de eerste 2 weken gewoonweg gewerkt?

Ik hoor graag van je!

Mvg, Sven
gekocht bij bol.com, actie was 20 euro retour van Samsung
Ja de T-mobile simkaart heeft de eerste 2 weken gewoon gewerkt.
Reputatie 1
Duidelijk,

Ik stel voor om je een nieuwe simkaart toe te sturen.
Dit zal ik kostenloos doen uiteraard!

Ik hoor graag van je of het daarmee is opgelost:)
Goedemiddag,
sinds 14.45 uur vandaag heb ik geen signaal meer.
Moet als ik mijn mobiel herstart ook 2 keer mijn pincode invoeren.

Vind dit erg lastig, omdat ik geen huistelefoon heb.

Is er iets bekend over een storing, of ligt het aan mijn Sim ?

Hoop op een antwoord.

Alvast bedankt !

Cees
Duidelijk,

Ik stel voor om je een nieuwe simkaart toe te sturen.
Dit zal ik kostenloos doen uiteraard!

Ik hoor graag van je of het daarmee is opgelost:)


Dat is heel vriendelijk van u, maar het is prepaid (dus niet mijn eigen toestel) en er ik heb er 2 weken geleden 20 euro opgezet.
blijft dit er dan op staan ?
Reputatie 1
Hoi Ceesm, welkom op het forum!

Inderdaad erg lastig op die manier..

Er is op dit moment geen storing bekend. Dat de simkaart 2 keer om een pincode vraagt, klinkt vreemd.
Je hebt volgens onze gegevens deze simkaart ook al een hele tijd.

Ik verwacht dat het een simkaartprobleem is.
Om hier zeker van te zijn kun je de simkaart in een ander toestel proberen, mocht dat hetzelfde probleem geven dan ligt het dus aan de simkaart. Dan sturen we je graag een nieuwe op.

Mocht het probleem verholpen zijn wanneer je de simkaart in een ander toestel doet, dan is het dus het toestel.

Ik hoor graag van je wat de uitkomst is:)

Mvg, SvenD
Reputatie 1
@NACBREDA De gegevens onder het forum profiel betreft inderdaad geen prepaid.
Zou je mij in een persoonlijk berichtje het desbetreffende nummer kunnen toesturen?

Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe simkaart komt en het huidige beltegoed word overgezet!
@NACBREDA De gegevens onder het forum profiel betreft inderdaad geen prepaid.
Zou je mij in een persoonlijk berichtje het desbetreffende nummer kunnen toesturen?

Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe simkaart komt en het huidige beltegoed word overgezet!


PM gestuurd.
bedankt voor de vlotte service!!
Dank voor je antwoord.
Ik ga kjken of ik met me oude "grote" sim kaartje in een oud toestel weer signaal krijg.
Me huidige telefoon heeft zo'n klein kaartje, en ik heb geen geschikt toestel daarvoor.
Dus ik probeer het met mijn oude kaartje.

Ik houd je op de hoogte.

Cees
Mijn oude simkaart pakt ie niet meer.
Vervelend allemaal.

Cees
Ik zie al wat er mis gaat nu.
Ik ben nu ingelogt via het nummer van mijn moeder.
Als ik via mijn eigen (nummer) account inlog zie ik geen belstatus etc meer.
Ook het forum zie ik niet meer.

Ik weet dat ik mijn abbo heb opgezegd, en laten overzetten naar een prepaid.
Maar denk dat het overzetten naar prepaid niet goed gegaan is, anders had ik gewoon gebelt kunnen worden.

Ik stuur een pm met mjn eigen nummer.

Cees
Hallo,
nieuwe simkaart ontvangen, doch activeren via my-t-mobile is niet mogelijk omdat de telefoon niks zonder defecte simkaart.
dus ik kan de sms van het activeren van my t mobile niet lezen, tevens kan ik dus het beltegoed niet overzetten ...
het gaat om het in het eerste topic genoemde samsung galaxy y toestel, dus niet mijn toestel met abbo.
Wie kan mij hiermee helpen?
Hallo,
nieuwe simkaart ontvangen, doch activeren via my-t-mobile is niet mogelijk omdat de telefoon niks zonder defecte simkaart.
dus ik kan de sms van het activeren van my t mobile niet lezen, tevens kan ik dus het beltegoed niet overzetten ...
het gaat om het in het eerste topic genoemde samsung galaxy y toestel, dus niet mijn toestel met abbo.
Wie kan mij hiermee helpen?


Kan iemand van t-mobile even helpen aub?
Reputatie 1
Hey NACBREDA,

Ik heb je een PM gestuurd mbt je simkaart:)

Mvg, SvenD
owk, done !
bedankt weer!!

Reageer