Beantwoord

Simkaart registreren lukt niet

  • 20 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 639 Bekeken

Ik probeer al 2 dagen mijn simkaart te registreren. Ik heb een tijdelijke toestel en een nieuwe simkaart. Maar ik krijg al 2 dagen de melding: Simkaart niet geregisteerd. Gister al 2x en vandaag nog 1 keer bij een T-Mobile shop geweest en zij zeggen. Kwestie van wachten. Na 24 uur is deze actief.

Het vreemde is, de 24 uur is zijn al lang voorbij . Hoe lang moet ik nog wachten?? Kan iemand helpen?

icon

Beste antwoord door Hajar 21 oktober 2019, 12:08

Hi @Arnhems meisje 

Ik zie dat je bent verder geholpen door mijn Arnhemse collega. Werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Ja klopt. Het is eindelijk gelukt.

Reputatie 7
Badge +20

Super! Veel plezier met je abonnement!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Arnhems meisje 

Ik zie dat je bent verder geholpen door mijn Arnhemse collega. Werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten!

Reageer