Beantwoord

Simkaart te groot

• 4 januari 2017
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

Beste T-mobile,

Mijn simkaart is erg oud en altijd klant geweest bij t-mobile. Nu past de simkaart niet in mijn nieuwe telefoon (samsung galaxy A5 (2016), hij is te groot.
Ik zie dat ik tegen betaling van een x bedrag online een nieuwe simkaart kan bestellen, maar lees dat indien de simkaart al oud is, ik deze ook kosteloos kan ontvangen.
Graag ontvang ik daarom kosteloos een nieuwe geschikte simkaart van u.

Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Lisette
icon

Beste antwoord door David 5 januari 2017, 10:02

Hey Lisette,

Zo te zien heb je gisteren al mijn collega Niels via de Chat gesproken. Hij heeft geconstateerd dat je inderdaad een verouderde simkaart hebt en een nieuwe opgestuurd. Hopelijk heb je deze spoedig binnen! Je kunt de simkaart thuis dan zelf activeren.

Aangezien we ook al een algemeen topic hebben over het aanvragen van een simkaart gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Lisette,

Zo te zien heb je gisteren al mijn collega Niels via de Chat gesproken. Hij heeft geconstateerd dat je inderdaad een verouderde simkaart hebt en een nieuwe opgestuurd. Hopelijk heb je deze spoedig binnen! Je kunt de simkaart thuis dan zelf activeren.

Aangezien we ook al een algemeen topic hebben over het aanvragen van een simkaart gaat dit topic op slot.