Beantwoord

Simkaart te groot

• 28 juli 2017
  • 5 reacties
  • 2692 Bekeken

Hallo,vandaag nieuwe telefoon gekocht,blijkt mijn simkaartje te groot te zijn voor er in..
Nu is mijn vraag als jarenlange klant bij jullie of jullie me een kleine kunnen toe sturen? 🙂
icon

Beste antwoord door David 28 juli 2017, 08:58

Hi Annemie2008,

Zoals beloofd hier mijn reactie op jouw vraag! Allereerst: Knip nooit je simkaart! Wij doen dit ook zeker niet in de winkels, omdat dit erg nadelig is voor jouw netwerkervaring en toestel. De batterijduur kan significant minder worden en je kunt ook netwerkproblemen krijgen.

@Basss37, als iemand om een ander formaat simkaart vraagt is het dan ook niet de bedoeling om dit aan te raden. Lees ook even dit blog door over de redenen waarom je nooit een simkaart moet knippen.

Het beste is om een geheel nieuwe simkaart te bestellen via My T-Mobile. Deze wordt dan direct opgestuurd en heb je met 3 werkdagen op de mat. Je kunt ook bij een T-Shop langs om een nieuwe simkaart aan te schaffen, maar via My T-Mobile is wel het meest voordelig. Als je echter direct aan de slag wilt met jouw telefoon, snap ik dat je ook liever niet nog een paar dagen wacht. ;)

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

5 reacties

-verwijderd door mijzelf-
Reputatie 7
Badge +20
Hi Annemie2008,

Zoals beloofd hier mijn reactie op jouw vraag! Allereerst: Knip nooit je simkaart! Wij doen dit ook zeker niet in de winkels, omdat dit erg nadelig is voor jouw netwerkervaring en toestel. De batterijduur kan significant minder worden en je kunt ook netwerkproblemen krijgen.

@Basss37, als iemand om een ander formaat simkaart vraagt is het dan ook niet de bedoeling om dit aan te raden. Lees ook even dit blog door over de redenen waarom je nooit een simkaart moet knippen.

Het beste is om een geheel nieuwe simkaart te bestellen via My T-Mobile. Deze wordt dan direct opgestuurd en heb je met 3 werkdagen op de mat. Je kunt ook bij een T-Shop langs om een nieuwe simkaart aan te schaffen, maar via My T-Mobile is wel het meest voordelig. Als je echter direct aan de slag wilt met jouw telefoon, snap ik dat je ook liever niet nog een paar dagen wacht. ;)

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag!
Kunt u me die niet gewoon opsturen?
Dat zou eg super zijn..
Knippen durf k ook niet,zou zonde zijn als k niet bereikbaar ben daardoor.
Mvg Annemie
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Annemie,

Ik heb de simkaart naar je opgestuurd. Zoals David al aangaf krijg je deze binnen 3 werkdagen binnen. Ik verwacht dat deze net na het weekend bij je op de mat ligt. ;)

Na het ontvangen van de simkaart kan je 'm zelf activeren via My T-Moblie.

Laat ons weten of het is gelukt!
Super dat wou k horen.!
't mobile is the Best!!!
Zodra die binnen is, laat k van me horen.
Super 👍😊

Reageer