Beantwoord

Simkaart te groot voor nieuwe toestel

• 17 mei 2016
  • 5 reacties
  • 1156 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 6 reacties
Mijn simkaart is te groot voor mijn nieuwe telefoon. Ik heb een huawei p8lite besteld maar de simkaart past niet. Hoe kan ik dit veranderen?
icon

Beste antwoord door Ada 17 mei 2016, 20:57

Mijn simkaart is te groot voor mijn nieuwe telefoon. Ik heb een huawei p8lite besteld maar de simkaart past niet. Hoe kan ik dit veranderen? ik zie nu dat ik een nieuwe simkaart kan bestellen maar dat wil dus zeggen dat ik alle gegevens op die simkaart kwijt ben?
Bekijk origineel

5 reacties

Mijn simkaart is te groot voor mijn nieuwe telefoon. Ik heb een huawei p8lite besteld maar de simkaart past niet. Hoe kan ik dit veranderen? ik zie nu dat ik een nieuwe simkaart kan bestellen maar dat wil dus zeggen dat ik alle gegevens op die simkaart kwijt ben?
Reputatie 3
Je zou theoretisch de simkaart kunnen knippen, maar het is het beste om een nieuwe te bestellen. Dan weet je zeker dat het goed werkt.

Inderdaad ben je alle gegevens kwijt, maar wat heb je tegenwoordig nog op een simkaart staan? Hoogstens wat contacten of sms'jes. Hoewel dat echt alleen maar op hele oude toestellen het geval was. Contacten zou ik gewoon verplaatsen naar je telefoon en nog beter naar je Google account. Dan heb je op alle Android apparaten hetzelfde telefoonboek.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Ada,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Het is dan natuurlijk wel zo fijn als je er ook gebruik van kunt maken. Ik zie dat je nog gebruikmaakt van een oude simkaart en dat je zelf nog geen nieuwe simkaart hebt besteld. Daarom heb ik net kosteloos een nieuwe simkaart voor je besteld. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Vergeet deze nieuwe sim niet eerst te activeren voordat je 'm gaat gebruiken.

Zoals Alexander al aangaf zul je de gegevens die eventueel nog op je oude simkaart staan overgezet moeten worden. Op deze pagina vind je stap voor stap uitgelegd hoe je je contacten van je oude simkaart over kunt zetten naar je nieuwe simkaart.

Laat je even weten of het gelukt is met de nieuwe simkaart? En hoe je toestel bevalt? 🙂
Simkaart ontvangen en geinstalleerd. Alles ok en telefoon bevalt goed.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ada,

Wat fijn dat je de simkaart hebt ontvangen en dat alles weer naar behoren werkt. Ik wens je nog veel plezier met je toestel en als ik verder iets kan doen, hoor ik het graag. 🙂

Reageer