Vraag

Simkaart van mijn vader is geblokkeerd

  • 7 augustus 2011
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Mijn ouders zijn in het buitenland, en toen mijn pa zijn telefoon aan wilde zetten vroeg deze meteen na het invoeren van de pin-code om de puk-code, maar zelfs na het invoeren van de puk-code deed de simkaart het niet. Mijn ouders hebben ook een cross-test gedaan, simkaart van mijn moeder doet het gewoon in beide toestellen, simkaart van mijn vader doet helemaal niks. Nu heb ik ingelogd op MyTmobile van mijn vader, maar daar wordt ik niet wijzer van, lijkt alsof er een rekening openstaat maar er staat een - voor.

1 reactie

Reputatie 7
@luthalia1987
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je vader kan gelukkig weer gebruik maken van zijn simkaart. Ik zie in de netwerkgegevens namelijk dat er in de afgelopen 24 uur contact is geweest met een netwerk in het buitenland. Er zijn geen blokkades geplaatst door T-Mobile.

Bij de betaalgegevens zie je inderdaad een bedrag staan met een minteken. Dit bedrag wordt automatisch in mindering gebracht op de volgende factuur.

Reageer