Beantwoord

Simkaart vergrendeld.

• 4 november 2018
  • 4 reacties
  • 907 Bekeken

Mijn simkaart blijft geblokkeerd, nadat ik mijn pincode heb ingevoerd. Mijn pukcode pakt hij ook alleen blijft mijn simkaart vergrendeld. Hoe kan ik dit verhelpen?
icon

Beste antwoord door Hajar 5 november 2018, 10:32

Hi nein,

Wat vreemd zeg. Als je je pukcode invoert dan krijg je de optie om je pincode in te voeren. Krijg jij die optie ook te zien? Van welk toestel maak jij gebruik? Is je toestel niet vergrendeld? Als je toestelvergrendeld is dan moet je de code van je toestel intoetsen en niet de code van je simkaart.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo 

ik heb een nieuwe simkaart gekregen en ik weet mijn code niet meer en heb mijn pukcode nodig en het kaartje ben ik kwijt  ik weet mijn inloggevens niet meer van mijn account en helaas is de klantenservice ook niet open op dit moment 

Hallo 

ik heb een nieuwe simkaart gekregen en ik weet mijn code niet meer en heb mijn pukcode nodig en het kaartje ben ik kwijt  ik weet mijn inloggevens niet meer van mijn account en helaas is de klantenservice ook niet open op dit moment 

Reputatie 7
Badge +20

Hi@Remon1992 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, e-mailadres en laatste 4 cijfers van je IBAN als je een abonnement hebt. Ik help je dan graag aan je code!

Reputatie 7
Badge +20
Hi nein,

Wat vreemd zeg. Als je je pukcode invoert dan krijg je de optie om je pincode in te voeren. Krijg jij die optie ook te zien? Van welk toestel maak jij gebruik? Is je toestel niet vergrendeld? Als je toestelvergrendeld is dan moet je de code van je toestel intoetsen en niet de code van je simkaart.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Reageer