Beantwoord

simkaart verloren

• 13 mei 2018
  • 1 reactie
  • 603 Bekeken

Momenteel verblijf ik voor een aantal weken op Curacao en daarom heb ik op Curacao een andere simkaart gekocht van Digicel om zodoende plaaatselijk efficienter te kunnen bellen. Maar mijn t-mobile sim kaart ben ik nu kwijtgeraakt want zat in mij portomonnee en is nu kwijt. Kan ik nu een nieuwe t-mobile simkaart aanvragen of kopen met behoud van mij o6 telefoonnummer? Met groet, Jim
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 mei 2018, 00:17

Hoi Jim, welkom op het klantenforum.

Als je via jouw My T-Mobile een nieuwe simkaart aanvraagt, dan is dat een blanco simkaart. Wanneer je die via My T-Mobile activeert, komt daar automatisch jouw 06-nummer aan te hangen. Als je eventueel contacten op de simkaart had opgeslagen ben je die helaas wel kwijt.

Wanneer je een nieuwe simkaart bestelt, ligt 'ie met gemiddeld 3 werkdagen op de mat, wellicht is er in Nederland iemand die 'm, indien gewenst, voor je door kan sturen naar Curaçao?

Had je de huidige simkaart trouwens wel al geblokkeerd om eventueel misbruik te voorkomen?
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Jim, welkom op het klantenforum.

Als je via jouw My T-Mobile een nieuwe simkaart aanvraagt, dan is dat een blanco simkaart. Wanneer je die via My T-Mobile activeert, komt daar automatisch jouw 06-nummer aan te hangen. Als je eventueel contacten op de simkaart had opgeslagen ben je die helaas wel kwijt.

Wanneer je een nieuwe simkaart bestelt, ligt 'ie met gemiddeld 3 werkdagen op de mat, wellicht is er in Nederland iemand die 'm, indien gewenst, voor je door kan sturen naar Curaçao?

Had je de huidige simkaart trouwens wel al geblokkeerd om eventueel misbruik te voorkomen?

Reageer