Beantwoord

Simkaart verloren in het buitenland

• 13 juni 2017
  • 3 reacties
  • 633 Bekeken

Beste,

Ik ben mijn simkaart verloren in Italie. Nu vlieg ik 26 juni terug naar Nederland voor 2 dagen en heb tevens een nieuwe iphone 7 besteld. Ik ben benieuwd of daarbij een nieuwe simkaart komt of dat mijn oude ( die ik niet meer heb ) erin moet. Als het de 2e optie is zou ik graag bij deze een nieuwe simkaart willen aanvragen.

Met vriendelijke groet,

Max
icon

Beste antwoord door Muberra 15 juni 2017, 16:20

Hoi Max,

Goed dat je de simkaart gaat blokkeren! :D

Als jij een nieuwe iPhone hebt besteld in combinatie met een nieuw abonnement, dan ontvang je daar inderdaad een nieuwe simkaart bij van ons. Dus dat is geen enkel probleem. Als je los een iPhone hebt besteld, dan moet je zelf een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Ik wens je nog een fijne tijd toe in het Italië en alvast veel plezier met jouw mooie iPhone! 🆒
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Max,

Goed dat je de simkaart gaat blokkeren! :D

Als jij een nieuwe iPhone hebt besteld in combinatie met een nieuw abonnement, dan ontvang je daar inderdaad een nieuwe simkaart bij van ons. Dus dat is geen enkel probleem. Als je los een iPhone hebt besteld, dan moet je zelf een nieuwe simkaart aanvragen via My T-Mobile. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Ik wens je nog een fijne tijd toe in het Italië en alvast veel plezier met jouw mooie iPhone! 🆒
Hiii,

Ik heb momenteel een iphone 7 besteld maar deze staat nu op mijn naam in plaats van op mijn vaders naam. Dus ik neem aan dat daar een nieuwe simkaart bijkomt?! Ik zal zometeen de simkaart tevens laten blokkeren! Hartelijk dank voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Max
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Max,

Oh joh, wat ontzettend balen! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat de simkaart nog niet geblokkeerd is. Is dat bewust? Ons advies is om jouw simkaart altijd direct te blokkeren als je 'm kwijt bent geraakt. Zo voorkom je dat er eventeel hoge kosten worden gemaakt door iemand die jouw simkaart heeft gevonden/gestolen en kwaad wil. Je kunt jouw simkaart blokkeren via My T-Mobile > Simkaart & Toestel.

Verder zie ik dat je contact hebt gehad met mijn collega en dat je een vraag had over het annuleren van de verlenging. In dat geval krijg je sowieso geen nieuwe simkaart als je 'm annuleert zoals je begrijpt 🙂 Ik wil eerst even afwachten wat je doet met de verlenging voordat ik eventueel een nieuwe simkaart toestuur. Als je verlengt en wij zien dat je eerst een ander simkaart formaat nodig had voor je toestel dan 't simkaart formaat voor jouw nieuwe toestel, dan ontvang je van ons een nieuwe simkaart. Welk toestel had je eerst? En wil je verlengen met de iPhone 7? Ik kan je anders ook voor alle zekerheid een nieuwe simkaart toesturen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je 'm hebt. Het hangt ook even af van wat je met de verlenging doet.

Ik hoor het graag van je!

Reageer