Beantwoord

Simkaart vervangen

• 16 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 873 Bekeken

Ik heb nog een oude Nokia 3310 ( ja echt !)
Maar ga nu toch de uitdaging aan met een nieuwe Google Nexus telefoon .
Ik heb een prepaid simkaart maar de past nu niet meer in de nieuwe telefoon.
Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 17 oktober 2018, 10:21

Hi Andre,

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan. Hoe bevalt die? Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakte van een verouderde simkaart. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd en die ontvang je binnen 3 werkdagen thuis. Je kan het juiste formaat uitdrukken en de simkaart op deze pagina activeren.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe Google Nexus! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste André,

Even wachten op een reactie van een forum moderator die regelen wel een nieuwe 3 in 1 simkaart voor je. Uitstekende keuze trouwens een Google Nexus, altijd de nieuwste Android software.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Andre,

Wat leuk dat je voor een nieuw toestel bent gegaan. Hoe bevalt die? Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakte van een verouderde simkaart. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd en die ontvang je binnen 3 werkdagen thuis. Je kan het juiste formaat uitdrukken en de simkaart op deze pagina activeren.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe Google Nexus! 🙂

Reageer