Beantwoord

Simkaart - wanneer kom je in aanmerking voor coulance regeling

• 10 juli 2017
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 9 reacties
Beste T-mobile,

Ik heb al een aantal jaar een (prepaid) simkaart van T-mobile, welke ik nog steeds gebruik.
Nu ben ik aan het kijken voor een andere telefoon.
Echter heb je voor veel smartphones een nano-simkaart nodig.

Wanneer kom je in aanmerking voor een gratis simkaart, waardoor je een nano-simkaart kan gebruiken?
Ik heb namelijk nog een veroudere simkaart en vind het redelijk veel geld om een nieuwe simkaart te moeten kopen.

Ik verneem graag wat de coulance-regels zijn voor een gratis nieuwe simkaart.
icon

Beste antwoord door Issam 11 juli 2017, 15:14

Hey dcl,

Een terechte vraag! Heb je al een leuk toestel op het oog? Ik ben erg benieuwd welke het gaat worden. :)

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je inderdaad gebruik maakt van een verouderde simkaart. Je hebt dus recht op een gratis nieuwe simkaart, deze heb ik daarom direct naar je verzonden. Binnen 3 werkdagen krijg je 'm binnen.

Na ontvangst kan je deze zelf activeren via My T-Mobile. Omdat het om een 3-in-1 simkaart gaat kan je zelf kiezen welk formaat je gebruikt, dus ook het nano formaat zodra je de nieuwe telefoon binnen hebt. ;)

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Misschien heb je geluk en wordt deze kosteloos vervangen. Maar normaal gesproken kost deze een euro of 5 als je deze bestelt via My T-Mobile. In de winkel is het wat duurder geloof ik. Voor die 5 euro krijg je hem thuisgestuurd.

Als je er echt niks aan wil uitgeven en hij wordt ook niet kosteloos vervangen, dan kun je overwegen om hem op maat te (laten) knippen. Maar dit raad ik af, zeker als het een hele oude simkaart is en je moet door het koperen gedeelte heen knippen. Bovendien bestaat de kans dat het mislukt.
via je my t-mobile kun je een nieuwe simkaart aanvragen alleen kost dat je uit mijn hoofd wel 10 euro beltegoed
Reputatie 6
Badge +16
Hey dcl,

Een terechte vraag! Heb je al een leuk toestel op het oog? Ik ben erg benieuwd welke het gaat worden. :)

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je inderdaad gebruik maakt van een verouderde simkaart. Je hebt dus recht op een gratis nieuwe simkaart, deze heb ik daarom direct naar je verzonden. Binnen 3 werkdagen krijg je 'm binnen.

Na ontvangst kan je deze zelf activeren via My T-Mobile. Omdat het om een 3-in-1 simkaart gaat kan je zelf kiezen welk formaat je gebruikt, dus ook het nano formaat zodra je de nieuwe telefoon binnen hebt. ;)

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Beste Issam, T-Mobile,

Hartelijk dank voor uw reactie en de medewerking van T-mobile.
Ik ben er blij met de coulance-regeling van T-mobile, waardoor ik verder kan het met aanschaffen van een nieuwe telefoon.

Nogmaals hartelijk dank.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi dcl,

Ah daar zijn we blij mee! Bedankt voor je berichtje en hopelijk tot snel weer op het forum. 😃

Reageer