Beantwoord

Simkaart - wanneer kom je in aanmerking voor coulance regeling

• 19 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 451 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb al een aantal jaar een (prepaid) simkaart van T-mobile, welke ik nog steeds gebruik, in een ouder toestel..
Nu wil ik een iphone gaan gebruiken, alleen past de simkaart niet. Heb een 2-in-1 simkaart (groot model en uit te drukken tot middelgroot, alleen het goude binnenstuk kan ik er niet uitdrukken).
Er staat in mijn t-mobile dat ik een 3-in-1 kaart heb, maar dit is niet het geval, die waren toen nog niet te koop.
Echter heb je voor veel smartphones een nano-simkaart nodig.

Wanneer kom je in aanmerking voor een gratis simkaart, waardoor je een nano-simkaart kan gebruiken?
Ik heb namelijk nog een veroudere simkaart en vind het redelijk veel geld om een nieuwe simkaart te moeten kopen.

Ik verneem graag wat de coulance-regels zijn voor een gratis nieuwe simkaart.
icon

Beste antwoord door David 20 augustus 2019, 09:42

@limburg-1

Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen dezelfde vraag stelt, aangezien dit spammen is op deze Community. Lees ook even onze huisregels door. Het algemene topic blijft openstaan en de andere 2 topics gaan op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@limburg-1

Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen dezelfde vraag stelt, aangezien dit spammen is op deze Community. Lees ook even onze huisregels door. Het algemene topic blijft openstaan en de andere 2 topics gaan op slot.