Beantwoord

Simkaart werkt niet

Ik heb een i Phone 5c en toen ik heb kocht moest ik ook een nano-simkaart kopen, omdat mijn oude simkaart er niet in paste, maar ik hield wel mijn oude nummer. Nadat ik dat gedaan had staat er rechts bovenin mijn scherm de hele tijd 'zoeken'. Ik kan ook niet meer bellen en sms'en en ook niet gebelt en gesmst worden. Ik kan wel gewoon whatsappen. Weet iemand misschien hoe ik weer gewoon kan bellen en sms'en enz.?
icon

Beste antwoord door Hajar 17 november 2015, 15:47

Hi yvonne,

Aah jammer dat je niet de mogelijkheid hebt om een kruistest uit te voeren. Aangezien het probleem waarschijnlijk aan je simkaart ligt, stuur ik jou kosteloos een nieuwe simkaart op! Je kan je simkaart binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Bekijk op onze website hoe je jouw simkaart kunt activeren.

Laat je mij weten of het met een nieuwe simkaart wel werkt? :8

Bekijk origineel

18 reacties

Moet je misschien je nanokaart nog activeren? Kijk dan bij My T-Mobile.
Aanvulling: zie ook deze topic:
https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/nieuwe-simkaart-activeren-258632
ik heb mijn nano-kaart al geactiveerd. Ik denk zelf dat mijn iPhone 5c de nan0-kaart niet kan lezen, maar ik weet niet wat ik daar aan kan doen. Wel bedankt voor de reactie.
Hoi Yvonne,

Whatsappen doe je over wi-fi dan, neem ik aan? Als je geen signaal hebt, kun je zonder wi-fi ook niet appen of iets anders op het internet doen.

Zou je een kruistest willen proberen? Dat houdt in dat je jouw simkaart in een ander toestel probeert en een andere simkaart in jouw toestel. Daarmee kun je meestal achterhalen welke van de 2 problemen geeft. Moet dus wel hetzelfde formaat simkaartje zijn. Zou je willen laten weten wat het resultaat daarvan is? Dan kan iemand daar weer op inhaken. 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hi yvonnebruil,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 5c! 🙂

Wat vreemd dat je simkaart geen signaal geeft. Ik zie dat je op 23 oktober je simkaart hebt geactiveerd. Ervaar je sindsdien dit probleem? Heb je jouw simkaart in een ander toestel uitgeprobeerd?

Laat mij weten wat het resultaat daarvan is. Mocht je simkaart niet werken dan stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart op! 😉
Hallo sorry mijn nano-simkaart pas niet in andere mobieltjes thuis en andersom ook niet. Ik heb inderdaad sinds 23 oktober dit probleem, dus ik weet bijna zeker dat het aan de simkaart ligt. Het zou heel erg fijn zijn als u een nieuwe simkaart zou willen opsturen. Hou ik dan nog wel mijn oude nummer? Bedankt voor de reacties
Reputatie 7
Badge +19
Hi yvonne,

Aah jammer dat je niet de mogelijkheid hebt om een kruistest uit te voeren. Aangezien het probleem waarschijnlijk aan je simkaart ligt, stuur ik jou kosteloos een nieuwe simkaart op! Je kan je simkaart binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Bekijk op onze website hoe je jouw simkaart kunt activeren.

Laat je mij weten of het met een nieuwe simkaart wel werkt? :8
Heel erg bedankt Hajar!
Als ik de simkaart binnen heb zal ik het laten weten of die het doet.:D
Hallo,
Ik heb mijn simkaart binnen, alleen doordat ik geen sms'jes kan ontvangen, kan ik die verificatiecode ook niet ontvangen. Ik kan dus niet mijn simkaart activeren. Wat kan ik doen zodat ik die verificatiecode wel krijg?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Yvonne,

Goed om te horen dat je jouw simkaart hebt ontvangen. Als je oude simkaart niet werkt dan is het inderdaad niet mogelijk om je nieuwe simkaart activeren. Je kan de verificatiecode dan niet ontvangen. Uiteraard kunnen wij en onze collega's van de telefonische klantenservice je nieuwe simkaart wel activeren. Je kan mij een privébericht sturen met je nieuwe simkaartnummer. Dan zorg ik ervoor dat je simkaart wordt geactiveerd.

Mocht je zo snel mogelijk je nieuwe simkaart actief willen hebben dan kan je bellen naar onze klantenservice via het nummer 06 2400 1200 of 1200. Onze collega's helpen je graag verder. 😉

Ik wacht je reactie af!
Hallo,
Mijn nieuwe simkaart is geactiveerd, alleen heb ik weer hetzelfde probleem. Er staat ook nog steeds zoeken rechts bovenin mijn scherm. Is het een instellingsfout of ligt dit aan mijn mobiel? Dat laatste denk ik niet, want hij is net nieuw. Bij instellingen staat ook dat het netwerk niet beschikbaar is. Weet iemand wat ik moet doen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Yvonne,

Wat vreemd! :S Zou je de netwerk instellingen eens willen resetten? Dat doe je door in de instellingen naar Aanbieder te gaan en daar T-Mobile NL als aanbieder te kiezen.

Mocht dit ook niet helpen dan kun je het beste deze stappen eens doorlopen.

Wil je laten weten of het gelukt is? 🙂
Als ik naar mijn instellingen ga, dan moet ik eerst op Algemeen klikken en dan op Info en dan staat er aanbieder bij, maar daar kan ik niet op klikken en er staat al T-Mobile NL 20.0. Ik reset mijn mobiel liever niet, maar wel bedankt! Ik ga wel naar een T-Mobile winkel bij mij in de buurt, hopelijk weten zij wat ik moet doen.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Yvonne,

Ben je toevallig nog in de T-Shop geweest? Ik ben heel erg benieuwd of het uiteindelijk nog gelukt is. Het zou natuurlijk nogal onhandig zijn als je nog steeds niet goed bereikbaar bent!

Houd je ons op de hoogte? :8
Ik ben nog niet naar de T-Mobile winkel geweest, omdat ik het steeds vergeet.::$
Ik ga dat binnenkort doen en zal het zeggen of het gelukt is.
Leuk dat je ernaar vraagt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Yvonne,

Ja natuurlijk, laat het maar aan ons weten! We hopen natuurlijk dat je snel weer bereikbaar bent! Als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen dan roep je maar! 🙂
Hoi ik ben naar de winkel geweest en ze kunnen niks voor mij doen, omdat ik hem op internet gekocht heb. Ik heb hem net gereset en nu wil mijn mobiel niet activeren dus nu ga ik die man mailen waar ik mijn mobiel gekocht heb of ik garantie heb en of hij het voor mij wil oplossen. Hoop dat dit lukt! Erg bedankt voor alle reacties!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Yvonne,

Wat jammer dat ze je niet hebben kunnen helpen in de T-Mobile Shop. Is het gelukt om de man te mailen? Ik hoop dat dit zo snel mogelijk voor jou wordt opgelost. Trek even aan de bel als je ons nodig hebt of als wij iets kunnen doen. 🙂

Reageer