Vraag

Simkaart werkt niet

  • 28 januari 2016
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb vanmorgen mijn nieuwe telefoon (samsung s6) binnen gekregen met nieuwe sim. Heb via my tmobile de nieuwe sim geactiveerd en in de nieuwe telefoon gedaan. Oude simkaart werkt niet meer.. maar de nieuwe ook nog steeds niet. Heb de simkaart in mijn oude telefoon (samsung s5) gedaan om te kijken of die daarin wel wat deed maar nee. Beide telefoons geven aan geen simkaart / alleen noodoproepen. Wat nu?

3 reacties

Goedendag,

U kunt het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice. 06 2400 1200.

Zij kunnen je altijd een nieuwe simkaart toezenden, mocht je simkaart echt kapot zijn
Oke ga ik dat proberen.. bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hi dekxG50,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! De Samsung S6 is een mooi toestel. Ik zie dat je nieuwe simkaart inmiddels is geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren? Hoe bevalt je nieuwe toestel?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 😉

Reageer