Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 6 januari 2019
  • 1 reactie
  • 800 Bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren mijn iPhone x binnen gekregen. De ingangsdatum van mijn mobiele telefoon nummer gaat pas op 21 jan in.

Wel heb ik een vervangende nummer/simkaart gekregen.
Ik krijg telkens "geen service" te zien. Ik heb de simkaart ontgrendeld en ook even in een andere mobieltje gestopt daar werkte hij ook niet.

Hoe moet ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 januari 2019, 13:25

Hi Lilly,

Kun je mij een privébericht sturen met het nummer van je tijdelijke simkaart, naam, geboortedatum en adres? Dan ga ik controleren of je simkaart wel goed is geactiveerd. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lilly,

Kun je mij een privébericht sturen met het nummer van je tijdelijke simkaart, naam, geboortedatum en adres? Dan ga ik controleren of je simkaart wel goed is geactiveerd. 🙂

Reageer