Beantwoord

Simkaart werkt niet meer

  • 26 mei 2018
  • 1 reactie
  • 653 Bekeken

mijn simkaart werkt niet meer
icon

Beste antwoord door David 28 mei 2018, 10:56

Hoi Sander,

Dat is niet best! :S Je krijgt waarschijnlijk een melding of iets dergelijks?

Je kunt kijken of de simkaart wellicht beschadigd of vuil is. Dit heeft namelijk vaak als effect dat de simkaart niet meer wordt herkend. Als de simkaart vuil is, kun je met een droge doek de sim heel voorzichtig schoonmaken. Als dit geen effect heeft, raad ik je aan om een nieuwe simkaart te bestellen. Je kunt dit het snelste en meest voordelig doen via My T-Mobile. Je krijgt de simkaart dan binnen drie werkdagen in de brievenbus. De simkaart is ook in de winkel af te halen, maar dan is deze wel wat duurder. Het ligt er dus net aan hoe dringend je de simkaart nodig hebt op dit moment!

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk ook nog graag van je! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sander,

Dat is niet best! :S Je krijgt waarschijnlijk een melding of iets dergelijks?

Je kunt kijken of de simkaart wellicht beschadigd of vuil is. Dit heeft namelijk vaak als effect dat de simkaart niet meer wordt herkend. Als de simkaart vuil is, kun je met een droge doek de sim heel voorzichtig schoonmaken. Als dit geen effect heeft, raad ik je aan om een nieuwe simkaart te bestellen. Je kunt dit het snelste en meest voordelig doen via My T-Mobile. Je krijgt de simkaart dan binnen drie werkdagen in de brievenbus. De simkaart is ook in de winkel af te halen, maar dan is deze wel wat duurder. Het ligt er dus net aan hoe dringend je de simkaart nodig hebt op dit moment!

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk ook nog graag van je! 🙂

Reageer