Beantwoord

Simkaart werkt niet meer en telefoon nu ook niet meer.

Hallo,

De simkaart werkte altijd naar behoren in een Nokia 2730. Echter vorige week wilde de telefoon niet meer opstarten, hij gaat wel aan maar zodra je de pincode hebt ingevuld valt hij uit. Hierna heb ik de simkaart in een goed werkende Samsung U800 gedaan, maar deze ging helemaal niet meer aan. Nadat ik de simkaar eruit heb gehaald wilde de telefoon alleen nog maar aangaan aan de oplader, zonder dat hij aan de oplader zit doet hij het niet. Zelfs met een andere simkaart erin functioneer hij niet meer. Ik vond dit heel raar maar om het nog een keer uit te proberen heb ik hem in een goed werkende Sony Ericsson F100i(Jalou) gedaan. En helaas weer gaat de telefoon niet meer aan, hij gaat nu alleen nog maar aan zonder simkaart. Met de simkaart die al in deze telefoon zat gaat hij nu ook niet meer aan. Wat is dit voor een raar probleem?
Echt heel vervelend want nu zijn dus 3 telefoons onbruikbaar geworden door alleen deze simkaart erin te stoppen.

Alvast bedankt voor uw antwoord.
icon

Beste antwoord door Chantal01 6 september 2013, 12:42

@MariëllevAalst Welkom op het Forum.

Jeetje wat een verhaal! 😞 Goed dat je dit hebt aangegeven via het forum. Ik heb je een nieuwe simkaart per post toegestuurd. Zodra je deze hebt ontvangen even activeren en kun je dan nogmaals kijken of het dan wel werkt? Ik wacht in spanning af op je berichtje.

Bekijk origineel

4 reacties

T-Bola virus?? 

Ik vind het ook echt raar. Ik durf die simkaart in geen enkele telefoon meer te doen.
Kan iemand van t-mobile antwoord geven??
Reputatie 5
@MariëllevAalst Welkom op het Forum.

Jeetje wat een verhaal! 😞 Goed dat je dit hebt aangegeven via het forum. Ik heb je een nieuwe simkaart per post toegestuurd. Zodra je deze hebt ontvangen even activeren en kun je dan nogmaals kijken of het dan wel werkt? Ik wacht in spanning af op je berichtje.
Bedankt Chantal! Ik ben ook benieuwd of het met deze wel goed gaat.

Reageer