Simkaart werkt nog niet na activeren

  • 24 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1101 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd en een nieuwe mobiel ontvangen. Volgens de handleiding de nieuwe simkaart geactiveerd, bevestiging ontvangen op mijn oude telefoon. Maar nu werkt de nieuwe niet, en de oude nog steeds wel, ondanks dat de nieuwe simkaart is geactiveerd!
Ik lees dat er twee jaar geleden ook al problemen mee waren, maar is er al een oplopssing en hoe lang duurt het gemiddeld voor de activering daadwerkelijk werkt?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bonnie,

Ik ben blij dat het weer werkt! 🙂
Bedankt Hajar,
Ik heb mijn toestel opnieuw opgestart en nu heb ik gewoon GSM bereik. Fijn!
Groeten
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bonnie Charlie,

Gefeliciteerd met je verlenging! Ik help je graag aan een goedwerkende simkaart! Ik zie dat je simkaart wel succescvol is geactiveerd. Heb je je toestel al opnieuw gestart? Vaak helpt dat wel. Als je nog steeds problemen ervaart dan kan ik ook je simkaart opnieuw aanmelden op ons netwerk. Ik hoor graag of je daarmee akkoord gaat. 🙂

Reageer