Beantwoord

Simkaart werkt nog steeds niet

• 25 mei 2017
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Mijn simkaart werkt nog steeds niet. Ik heb eergisteren al een smsje ontvangen met de code. Ook toen al een Sms'je ontvangen dat de nieuwe kaart is geactiveerd. Ook een smsje dat de oude simkaart niet meer te gebruiken is, dat klopt niet! Wat is er aan de hand? Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon met nieuwe simkaart gebruiken?
icon

Beste antwoord door Lodan 25 mei 2017, 08:48

Hoi Maw, welkom op het T-Mobile forum! :)

Wat gebeurt er als je je oude SIM-kaart probeert? Dit kan in je oude (en nieuwe) toestel :)
Dit hoort natuurlijk niet, je hebt een nieuw toestel en je wilt die ook graag met je goeie SIM-kaart kunnen gebruiken.

Als je oude SIM nog werkt, dan is de hele actie niet uitgevoerd, maar werken zowel de oude als de nieuwe niet, kun je het misschien nog eens proberen. Ik hoop van niet, maar misschien kan het zijn dat je ergens een typfoutje hebt kunnen maken.
Als dat ook niet lukt kan een van de medewerkers van T-Mobile je verder helpen, maar dat kan even duren gezien zijn niet werken vandaag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat is niet leuk , kun je de simkaart misschien even in een ander toestel proberen , en zit de simkaart wel er wel goed in ? .heb zelf al een keer gehad bij een s6 dat de kaart er niet goed in zat
Badge +9
Hoi Maw, welkom op het T-Mobile forum! :)

Wat gebeurt er als je je oude SIM-kaart probeert? Dit kan in je oude (en nieuwe) toestel :)
Dit hoort natuurlijk niet, je hebt een nieuw toestel en je wilt die ook graag met je goeie SIM-kaart kunnen gebruiken.

Als je oude SIM nog werkt, dan is de hele actie niet uitgevoerd, maar werken zowel de oude als de nieuwe niet, kun je het misschien nog eens proberen. Ik hoop van niet, maar misschien kan het zijn dat je ergens een typfoutje hebt kunnen maken.
Als dat ook niet lukt kan een van de medewerkers van T-Mobile je verder helpen, maar dat kan even duren gezien zijn niet werken vandaag.
Ik heb nu mijn oude simkaart in mijn nieuwe toestel. Simkaart is wel oud en versleten, maar werkt in ieder geval. Bedankt voor jullie hulp.

Reageer