Beantwoord

simkaart wil niet activeren

  • 9 september 2019
  • 1 reactie
  • 553 Bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart besteld en hij wil maar niet activeren, staat dat ik langs een T-Shop moet gaan om hem te laten activeren. Maar ik heb hier geen tijd voor. Wat moet ik nu?
icon

Beste antwoord door David 10 september 2019, 09:49

Hi @Faaaaaaaaa,

Zou je mij in een privébericht via mijn profiel jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen toesturen? Daarnaast heb ik dan natuurlijk ook het nieuwe simkaartnummer nodig. Hopelijk lukt het dan gewoon om de sim te activeren!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Faaaaaaaaa,

Zou je mij in een privébericht via mijn profiel jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen toesturen? Daarnaast heb ik dan natuurlijk ook het nieuwe simkaartnummer nodig. Hopelijk lukt het dan gewoon om de sim te activeren!

Reageer