Beantwoord

Simkaart wordt niet herkend

De simkaart wordt niet gedetecteerd echter dat er een simkaart in de houder zit wel. Dit laatste is te herkennen aan een stopbord door de ontvangst striptease....maar wat is de oorzaak ? Overigens werkt de smartfoon wel daar deze duo-sim heeft . Acer Z520.
icon

Beste antwoord door David 15 augustus 2017, 14:25

Hey Fredohomme,

Haha, dat is wel een hele mooie autocorrectie! ;)

Het lijkt in eerste instantie een probleem met de simkaart zelf te zijn, aangezien de andere sim het wel doet. Zou je jouw simkaart eens kunnen controleren met deze instructies? Op die manier weten we zeker waar het aan ligt. Als jouw simkaart het in een andere telefoon ook niet doet, dan kun je gelijk via My T-Mobile een nieuwe sim bestellen, zodat je niet zonder hoeft te zitten! Je kunt de simkaart daarna ook nog even goed terugplaatsen, want misschien zit deze gewoon niet zo goed in de simkaarthouder.

Ik ben zeer benieuwd naar jouw bevindingen en laat het weten als je nog vragen hebt!

Bekijk origineel

7 reacties

Striptease moet natuurlijk streepjes zijn . Auto woordkeuze😂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Fredohomme,

Haha, dat is wel een hele mooie autocorrectie! ;)

Het lijkt in eerste instantie een probleem met de simkaart zelf te zijn, aangezien de andere sim het wel doet. Zou je jouw simkaart eens kunnen controleren met deze instructies? Op die manier weten we zeker waar het aan ligt. Als jouw simkaart het in een andere telefoon ook niet doet, dan kun je gelijk via My T-Mobile een nieuwe sim bestellen, zodat je niet zonder hoeft te zitten! Je kunt de simkaart daarna ook nog even goed terugplaatsen, want misschien zit deze gewoon niet zo goed in de simkaarthouder.

Ik ben zeer benieuwd naar jouw bevindingen en laat het weten als je nog vragen hebt!
Hoi . Poetsen van de sim-kaart heeft niets opgeleverd. (had ik al meerdere keren geprobeerd) testen in een ander toestel gaf ook geen resultaat, dus defect zou ik denken. Na opladen is het bij opnieuw aanzetten ontstaan..... Nieuwe kopen blijkt dus het devies. Kosten....?
Bedankt voor 't meedenken
Reputatie 4
Hi Fredohomme,

Dan wordt het inderdaad tijd voor een nieuwe simkaart!

Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile, onder het kopje 'Simkaart & toestel'. Dan betaal je éénmalig €5.09 voor. Dat hoef je niet van te voren te betalen, want het wordt verrekend met jouw eerstvolgende factuur. De nieuwe simkaart ontvang je dan binnen 3 werkdagen en kan je direct activeren via My T-Mobile.

De snelste optie is om langs één van onze T-Shops te gaan, als je de optie hebt uiteraard. Dan krijg je de nieuwe simkaart meteen mee, maar de kosten zijn dan éénmalig €10. Je moet zelf even kijken welke optie jij prettiger vindt. De keus is geheel aan jou!

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is en dat je blij bent met onze hulp. Als je er niet uitkomt of je hebt meer vragen, dan horen wij dat graag van je! 🙂
Hoi muberra
Inderdaad het klopt wat ik van jullie lees dus vandaag langs T-mobile winkel en nieuwe simkaart gehaald en geactiveerd. 😃 Wel 48 uur wachten op bepaalde functies.....no problem ..
Alles moet je een keer meemaken..Thankx 👍
Reputatie 4
Hi Fredohomme,

Fijn dat je iets aan ons advies hebt gehad! :D

Heel goed dat je langs de T-Shop bent geweest en meteen een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Hopelijk lost dit de problemen ook op.

Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Alles weer functioneel dus 👍
Jammer dat internet van T-mobile op mijn woonlocatie geen voordeel oplevert qua snelheid en prijsstelling . Heb nu internet van Online wat eerst ook onder T-mobile viel. Au revoir. ✋

Reageer