Beantwoord

Simkaarthouder

L.S.,
In verband met een reparatie is mijn telefoon 3 weken naar de reparateur. In de tussentijd zou ik graag gebruik maken van mijn oude toestel, echter, past hier mijn kleine micro sim niet in. Zou u mij kunnen helpen aan een houdertje om mijn simkaart in een oudere (iphone 4) te stoppen? U zou mij hier enorm mee helpen.
Met vriendelijke groet,
Anne
icon

Beste antwoord door David 11 april 2017, 11:32

Hoi Anne,

Dat kan zeker! Ik heb je gelijk een simkaartadapter gestuurd, zodat je de simkaart in jouw iPhone 4 kunt gebruiken. Je hebt deze simkaartadapter binnen 4 werkdagen in de bus!

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp, dus om dubbele topics te voorkomen gaat dit topic op slot. Als je nog verdere vragen over de adapter hebt, dan kun je die in het algemene topic stellen. 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anne,

Dat kan zeker! Ik heb je gelijk een simkaartadapter gestuurd, zodat je de simkaart in jouw iPhone 4 kunt gebruiken. Je hebt deze simkaartadapter binnen 4 werkdagen in de bus!

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp, dus om dubbele topics te voorkomen gaat dit topic op slot. Als je nog verdere vragen over de adapter hebt, dan kun je die in het algemene topic stellen. 🙂