Vraag

Simkaartje activeren

Hallo,

Kan iemand mijn simkaart activeren?
Via de klantenservice lukt het me niet omdat ik niet kan bellen.

Alvast bedankt

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Emelcym,

Sorry dat het zo lang duurde voordat je vraag werd opgepakt!

Ik zie dat je een tweede topic hebt aangemaakt met dezelfde vraag. Ik begrijp dat je wilt dat het snel wordt opgelost, maar zoals Gwendolyn70 al aangaf is het niet toegestaan en voor ons onoverzichtelijk.

In het andere topic helpen we je graag verder! 🙂
Dit is een forum, een plaats waar klanten meningen kunne uitwisselen.

Een moderator pakt na gemiddeld twee dagen de niet beantwoorde topics op.

Heeft het haast? Dan bel je de klantenservice of benader je webcare via facebook of twitter.

Nieuwe topics aanmaken is niet toegestaan en bovendien ook nog eens zinloos. Nu moet een moderator eerst het forum gaan opschonen voor ze aan antwoorden toekomen.
Hoelang gaat dit nog duren??
Mijn abonnement loopt gewoon door, ik betaal al super veel...
En nu al 2 weken voor niks!
Als dit vandaag niet geregeld wordt neem ik mijn maatregelen.
Oke knoertje, excuses... Maar ik had gewoon zoiets van; ik kan best zelf lezen en informatie opzoeken.
En daarom reageerde ik zo.

Kan een moderator me misschien helpen... zou het wel fijn vinden om mijn simkaart weer in gebruik te kunnen nemen want dit is hoogst irritant.
Reputatie 1
Dat kan jij vinden maar dat haal ik rechtstreeks van deze site af dus als je dat dom vind mag je dat tegen tmobile zeggen
Verder probeer ik je te helpen dus een beetje respect voor iemand anders mag best
Maar goed ik wens je er verder succes mee
Dat is best een dom antwoord...
Als ik het zelf kon dan had ik het wel zelf gedaan via de site.
En ik schreef dat ik niet kan bellen dus moet het via deze weg.
De vorige keer ging het ook.
Reputatie 1
Simkaart activeren

Werkt je oude simkaart nog? Ga naar https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaart-activeren
Oude simkaart kwijt of kapot? Neem contact op met de Klantenservice of ga naar een T-Mobile Shop.