Beantwoord

Simkaartnummer

Nu ik voor mijn iphone 4s mijn simkaart kleiner hebt geknipt is mijn simkaart nummer niet meer te lezen.. Graag zou ik mijn simkaart nummer willen weten
icon

Beste antwoord door Tom 9 juli 2013, 16:39

@Tunta hoe vond je het filmpje? Ik stuur je het simkaartnummer via een privébericht.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 5
http://www.youtube.com/watch?v=4c8tjxbyEdg&hd=1
Reputatie 5
@Tunta hoe vond je het filmpje? Ik stuur je het simkaartnummer via een privébericht.
Kun je mij misschien ook mijn simkaartnummer sturen/emailen? zelfde probleem hier 🙂
Reputatie 6
@Sqweezr Welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik heb je een privébericht gestuurd met hierin je simkaartnummer 🙂!
Zou graag ook mijn simkaartnummer willen ontvangen. Alvast bedankt
Hier hetzelfde aan de hand. Kun je me ook het simkaartnummer mailen/sms-en. Alvast bedankt.
Hoi, hier hetzelfde probleem.....ook ik heb mijn simkaart kleiner laten knippen voor mijn iPhone 4S. Kan iemand mijn simkaartnummer opsturen?
Reputatie 3
Goedemorgen ties83, Fik en Cees51,

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb het verzoek ingedient bij een T-Mobile Moderator deze zal jullie in een Privé Bericht het Simkaartnummer toesturen.
Reputatie 5
Ik heb jullie op verzoek van Anthonies een privébericht met het simkaartnummer gestuurd. 🙂
Ik kan helaas mijn simkaartnummer niet meer lezen doordat mijn simkaart te klein is geworden.
Zouden jullie hem naar mij toe kunnen sturen?

Gr
Reputatie 5
@Noriply

Welkom op de T-Mobile Community.

Ik heb je via een privébericht van het simkaartnummer voorzien. 🙂
Ik zou ook graag mijn simkaartnummer willen weten zouden jullie die naar mij kunnen sturen

alvast bedankt

gr
IK wil graag mijn simkaartnummer weten, mijn telefoon is gestolen dus ik kan m zelf niet achterhalen..
Reputatie 5
@Lisa90
@shintalempers

Leuk dat jullie deze vraag stellen hier op de T-Mobile Community. :)

Ik heb jullie via een privébericht voorzien het simkaartnummer. Mochten er verder nog vragen zijn dan weten jullie de weg naar het forum te vinden.
Reputatie 5
Om de T-Mobile Community netjes en overzichtelijk te houden en het omdat er al een topic bestaat over het opvragen van het simkaartnummer is dit topic hierbij gesloten.

Het opvragen van het simkaartnummer kan in het topic 'Wat is mijn simkaartnummer?'