Beantwoord

Simkaartnummer

• 25 januari 2016
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Ik ben mijn simkaart verloren maar wil nog graag mijn nummer behouden, nu hadden ze bij de winkel gezegd dat ik deze via my t-mobile kon vinden maar ik heb niets gevonden, mijn telefoonnummer is nog wel actief. Kan iemand mij hierbij helpen aub.

Bedankt, Dick Thomassen
icon

Beste antwoord door Pilovali 26 januari 2016, 07:42

Hallo en welkom op het forum,

Een T-Mobile medewerker kan in het systeem kijken wat je simkaartnummer is.

@xcrm
Als je een simkaart kwijt bent, zit die waarschijnlijk niet in je telefoon 😉
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Als je telefoon het nog doet installeer dan de app Sim Card Manager, of iets wat daar op lijkt. Hiermee kan je je simcardnummer zien.
Laat even weten of je hier iets aan hebt gehad.
Reputatie 6
Badge +17

@xcrm
Als je een simkaart kwijt bent, zit die waarschijnlijk niet in je telefoon 😉
Reputatie 3

@xcrm
Als je een simkaart kwijt bent, zit die waarschijnlijk niet in je telefoon ;)

Met "mijn telefoonnummer is nog wel actief." had ik opgevat dat hij nog kon bellen. Niet alles wat op dit forum wordt geschreven is zo eenduidig.
Overigens snap ik niet waarom iedereen alles kwijt is, simkaartnummer, pukcode e.d.
Het is een kleine moeite het kaartje waar je de sim uitgedrukt hebt te bewaren (of het nummer op te schrijven).
Ik ben idd via een medewerker aan mijn simkaart nummer gekomen, bedankt daarvoor. ook ben ik een halfjaar naar India geweest en daar ben ik de simkaart verloren, niet oordelen voordat je het verhaal weet. Het is een heel klein sim kaartje en ik had mijn simkaart verwisselt met een indiaase.
Reputatie 3
Ik ben idd via een medewerker aan mijn simkaart nummer gekomen, bedankt daarvoor. ook ben ik een halfjaar naar India geweest en daar ben ik de simkaart verloren, niet oordelen voordat je het verhaal weet. Het is een heel klein sim kaartje en ik had mijn simkaart verwisselt met een indiaase.
Het was algemeen bedoeld, niet persoonlijk.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi thomassen91,

Welkom op het forum van T-Mobile! Ik zou mijn hoofd nog vergeten als hij niet vastzat. 😉 Heb je je simkaart weer gevonden of wil je een nieuwe simkaart aanvragen? In principe kun je dit doen via jouw My T-Mobile. Is dat misschien wat een medewerker in de T-Shop heeft verteld? Op dit moment is het echter voor PrePaid niet mogelijk om een simkaart aan te vragen via My T-Mobile. Ik kan dit wel voor je doen als je dat wilt. Met de nieuwe simkaart behoud je gewoon je eigen nummer. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Laat je even weten of je wilt dat ik een simkaart voor je aanvraag? Als je nog vragen hebt, ik help je graag! Zat je trouwens voor werk of stage in India of was je gewoon aan het reizen?

Reageer