Beantwoord

Simkaartnummer

• 15 februari 2016
  • 7 reacties
  • 135 Bekeken

Ik ben opzoek naar mij simkaartnummer. Mijn huidige kaartje werkt niet meer. Is verknipt en nummer is niet meer volledig zichtbaar.
icon

Beste antwoord door Pilovali 16 februari 2016, 08:50

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Hier wordt uitgelegd hoe je de simkaart nummer kunt achterhalen. Indien je het niet kunt achterhalen, kun je daar even een berichtje achterlaten, en dan kan een T-Mobile medewerker je de simkaartnummer sturen via een PM.

Groet,
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Hier wordt uitgelegd hoe je de simkaart nummer kunt achterhalen. Indien je het niet kunt achterhalen, kun je daar even een berichtje achterlaten, en dan kan een T-Mobile medewerker je de simkaartnummer sturen via een PM.

Groet,
Heb je toevallig het plastic kaartje nog waar je sim-kaart in zat. Als ik mij niet vergis staat hier ook je Simkaartnummer op! 😉
Reputatie 3
Dat klopt. Het is ook handig, als je een nieuwe simkaart hebt, om het plastic kaartje te bewaren. En/of het nummer ergens op te schrijven en te bewaren. Dat geldt ook voor de puk-code.
Dat klopt. Het is ook handig, als je een nieuwe simkaart hebt, om het plastic kaartje te bewaren. En/of het nummer ergens op te schrijven en te bewaren. Dat geldt ook voor de puk-code.

Inderdaad! Ik schrijf zelfs de aangepaste pincode van mijn simkaart op dat plastic kaartje.
Ik ben opzoek naar mij simkaartnummer. Mijn huidige kaartje werkt niet meer. Is verknipt en nummer is niet meer volledig zichtbaar.

Ik krijg het helaas niet gevonden. Kan ik ook naar een winkel voor een simwissel omdat ik met mijn nummer sta geregistreerd bij T-Mobile?
Reputatie 6
Badge +17
Heb je het via mijn linkje ook geprobeerd? Dus via een app/instellingen/simkaart houder?
Een T-Mobile medewerker kan je ook je simkaartnummer sturen via een privé bericht.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hi Julian,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat je inmiddels een aantal reacties heb ontvangen. Is het inmiddels gelukt om je simkaartnummer te achterhalen?

Ik heb je in ieder geval voor de zekerheid een privébericht gestuurd met je simkaartnummer.

Laat ons weten als je nog vragen hebt. 😉

Reageer