Beantwoord

Simkaartnummer onbekend bij My T-mobile

• 19 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1237 Bekeken

Ik heb een extra simkaart ontvangen, ik wil deze activeren via My T-mobile omdat ik geen mogelijkheid heb deze in een toestel te activeren (is voor gebruik in de auto).

Echter op de T-mobile website krijg ik de melding:
Het nummer is verkeerd ingevuld of is niet in gebruik bij T-Mobile. Het simkaartnummer bestaat uit 19 cijfers en start met 893116.

Ik heb het simkaartnummer correct overgenomen van het kaartje waar de SIM-kaart in zat.
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 augustus 2018, 14:52

Hoi Lusch81,

Ik ga graag kijken of ik dat voor jou in orde kan maken - vast wel natuurlijk! 😄

Kun je mij in een privéberichtje het simkaartnummer toesturen? Dan kan ik even kijken om welke het precies gaat en kan ik die eventueel voor jou activeren. Je kunt me een privéberichtje sturen door op mijn naam te klikken.

Ik zie je berichtje tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lusch81,

Ik ga graag kijken of ik dat voor jou in orde kan maken - vast wel natuurlijk! 😄

Kun je mij in een privéberichtje het simkaartnummer toesturen? Dan kan ik even kijken om welke het precies gaat en kan ik die eventueel voor jou activeren. Je kunt me een privéberichtje sturen door op mijn naam te klikken.

Ik zie je berichtje tegemoet!
Ik heb het zelfde probleem simkaartnummer onbekend bij twee simkaarten van t-mobile. Heb ze al 6 maanden niet kunnen activeren en betaal er wel voor. Vervelend
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eendenest,

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, simkaartnummers, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer