Beantwoord

Simkaartnummer opvragen.

• 12 december 2016
  • 18 reacties
  • 292 Bekeken

Hoe vraag ik mijn simkaartnummer op?
icon

Beste antwoord door Pilovali 12 december 2016, 12:51

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Daar is deze topic voor. Daar wordt precies uitgelegd hoe je je simkaartnummer kunt vinden.

Groet,
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Daar is deze topic voor. Daar wordt precies uitgelegd hoe je je simkaartnummer kunt vinden.

Groet,
Mijn mobiel ben ik kwijt kan het ook in my-Tmobile?
Reputatie 6
Badge +17
Ik ben bang van niet, maar een T-Mobile medewerker kan je je simkaartnummer via een privé bericht sturen ;)

NB: Het is niet raadzaam om meerdere topics te openen. Dit is tegen de huisregels.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi corvees,

Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin je simkaartnummer. 😉
Dank je wel.
Reputatie 6
Badge +17
Graag gedaan hoor. 🙂
Ondertussen nummerbehoud aangevraagd bij nieuwe provider Telfort. Het schijnt een maand te duren voordat ik het nummer weer kan gebruiken. Is het bij T-mobile ook al bekend dat ik het nummer wil behouden/meenemen? En waarom duurt het een maand?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Corvees,

Jammer dat je ons gaat verlaten. Je nummerbehoud aanvraag is goedgekeurd voor 12 januari. Wij hanteren een opzegtermijn van één maand vandaar dat je nummer pas volgende maand vrij komt. Heb je nu meer duidelijkheid?

Als ik nog iets kan betekenen, dan hoor ik het graag! 🙂
Ik begrijp het opzegtermijn van 1 maand niet, ik heb immers geen contract als prepaid gebruiker?
Reputatie 6
Badge +15
Hey Corvees,

Je hebt als PrePaid gebruiker inderdaad geen opzegtermijn van een maand! Ik snap dat dit verwarrend is en je had bij de aanvraag dan ook een andere datum aan kunnen vragen. In dit geval kun je het beste even contact opnemen met Telfort. Zij kunnen de nummerportering dan annuleren en opnieuw voor je aanvragen, je kunt dan het beste vragen of ze dit willen doen voor 2 dagen in de toekomst ik ben er zeker van dat dit dan helemaal goed komt en je niet nog een maand hoeft te wachten!

Wil je laten weten of het gelukt is? 🙂
Telfort heeft het voor mij geregeld omdat ik het niet zelf kon doen op MyT-Mobile en ook niet op de site an Telfort. Zou eenvoudig moeten zijn. Ik heb je reactie aan Telfort doorgegeven.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Corvees,

Slim dat je het hebt doorgestuurd naar Telfort. Heb je al een reactie van ze gekregen? Ik ben benieuwd of ze het meteen voor je kunnen aanpassen.

Wil je ons op de hoogte houden hier? 🙂
Ja, een reactie gekregen van Telfort dat het nummer op 20 december overgezet wordt. Geen twee dagen, maar ben allang blij dat het nu geen maand gaat duren. Misschien een goede tip voor T-mobile; een online nummerbehoudformulier op MyT-Mobile. Een die wel te vinden is. Dank en groet.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Corvees,

Mooi dat het uitiendelijk in ieder geval gelukt is met de nummerportering! Bedankt ook voor jouw feedback, nemen we mee!
Zou vandaag in orde moeten zijn maar nee dus. Baal hier echt van. Hoe ingewikkeld is het.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Corvees,

Heel vreemd allemaal! Ik zie nu dat vanmorgen de nummerportering geannuleerd is en er staat nu een goedgekeurde nummerportering voor 29 december gepland. Er is dus iets verkeerd gegaan met de aanvraag datum via Telfort. Heb je toevallig ook nog contact met hun gehad? 🙂
Ja kreeg vanmorgen bericht dat zij helemaal niets gedaan hadden terwijl mijn dat wel verteld was.
Zou per 20 december door Telfort zijn geregeld. Hoor nu dat het 29 december is. Heb er geen vertrouwen meer in. Kom nu in de problemen door niet mobiel bereikbaar te zijn. Ze hebben me dus bewust voorgelogen. Begrijp ook niet waarom. Baal als een stekker.
Reputatie 7
Badge +20
Hi corvees,

Jammer om te horen! Hopelijk gaat het nu wel helemaal goed! In ons systeem staat de nummerportering voor 29 december gepland dus nog even geduld. Ik wens je alvast fijne feestdagen en mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Reageer