Beantwoord

Simkaartnummer opvragen

• 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Goedemiddag
Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft bij Bel Simpel.
Ik wil overstappen met nummerbehoud, t.w. 06 xxxx.
Kunt u mij het simkaartnummer toesturen wat betrekking heeft op mijn telefoonnummer.
Dan kunnen wij weer verder.
Ik dank u voor de medewerking.
Met vriendelijke groeten

A.W. Bretveld
icon

Beste antwoord door Pilovali 20 maart 2017, 16:13

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit is een openbaar forum. Iedereen kan je gegevens die je post zien! Daarom heb ik even je privé gegevens weggehaald.

In dit topic wordt uitgelegd hoe je je simkaartnummer kunt vinden. Je simkaartnummer staat ook op de simkaart zelf én op de simkaarthouder.

Ik ga deze topic sluiten omdat er al een soort gelijk topic is aangemaakt. Als je het echt niet weet, kun je terecht bij het bovengenoemde topic.

Groet,

[update]
Via My T-Mobile
Je kunt sinds 28 maart 2017 jouw simkaartnummer ook vinden op My T-Mobile en in de My T-Mobile App. Ga naar je My T-Mobile (App) en kies voor 'Simkaart', daar vind je dan jouw huidige, actieve simkaartnummer.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Dit is een openbaar forum. Iedereen kan je gegevens die je post zien! Daarom heb ik even je privé gegevens weggehaald.

In dit topic wordt uitgelegd hoe je je simkaartnummer kunt vinden. Je simkaartnummer staat ook op de simkaart zelf én op de simkaarthouder.

Ik ga deze topic sluiten omdat er al een soort gelijk topic is aangemaakt. Als je het echt niet weet, kun je terecht bij het bovengenoemde topic.

Groet,

[update]
Via My T-Mobile
Je kunt sinds 28 maart 2017 jouw simkaartnummer ook vinden op My T-Mobile en in de My T-Mobile App. Ga naar je My T-Mobile (App) en kies voor 'Simkaart', daar vind je dan jouw huidige, actieve simkaartnummer.