Beantwoord

Simlock vrij maken Orange toestel Nokia 2600

• 30 september 2019
  • 12 reacties
  • 931 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 5 reacties
Ik heb een oude Nokia 2600 Orange waar een simlock op zit. Hoe krijg ik deze simlockvrij ?
icon

Beste antwoord door CrisTien 30 september 2019, 13:19

Goedemiddag @Hajoka Waar heb je die telefoon gekocht.
De meeste providers bieden op hun site een optie om de simlock te verwijderen.
Klik hier als het een telefoon van T-Mobile is.

Op nieuwe toestellen staat geen simlock meer. Het verwijderen van een simlock van een toestel ouder dan 1 jaar is altijd gratis.

Succes!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @Hajoka Waar heb je die telefoon gekocht.
De meeste providers bieden op hun site een optie om de simlock te verwijderen.
Klik hier als het een telefoon van T-Mobile is.

Op nieuwe toestellen staat geen simlock meer. Het verwijderen van een simlock van een toestel ouder dan 1 jaar is altijd gratis.

Succes!
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Hajoka

Het is belangrijk dat je weet wat de IMEI nummer van het toestel is die kunnen je vinden door te bellen naar *#06# of verwijder de batterij en lees het af.
Daarna is het belangrijker dat je toestel ouder dan 2 jaar is zoniet dan betaal je hier kosten voor.

Als alles in orde is ga even na van welke provider de simlock is.en dan is het via.hun te regelen.

Fijne dag verder!
Zoals ik aangaf Waqqas was het een (provider)Orange aanbieding die later is overgenomen door T-Mobile. Hopelijk heb jij of een ander een oplossing. Jij ook een fijne dag verder
Reputatie 5
Badge +4
Bekijk Deze topic ook eens @Hajoka , Orange simlockvrij maken gaat waarschijnlijk niet via de Nederlandse site.
Betreft in mijn geval een Nederlandse Orange aanbieding Waqqas
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Hajoka

Geen probleem ik zou zeggen probeer ze alle 2!
Wat bedoel je nu met alle 2 ? Je gaf immers maar 1 topic op van iemand met een UK Orange waar in mijn geval geen oplossing voor wordt geboden ?
Reputatie 7
Badge +20
@Hajoka Lukt het niet via de providers dan heb je altijd nog de mogelijkheid om het op de markt en telefoonwinkeltjes te vragen. Kost een paar €.
Ik heb daar zelf ook wel eens gebruik van gemaakt. Bij mij ging het prima!
Prettige dag verder
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Hajoka

De andere was om het via T-mobile Nederland te proberen via de link die @CrisTien postte maar je kunt inderdaad ook naar de winkel stappen!
Allemaal bedankt, ik neem wel even contact op met T-Mobile die hebben uiteindelijk Orange overgenomen.
Wanneer het is gelukt zal ik dit op de community laten weten. En ja het is me bekend dat wanneer ik mijn portemonnee trek er voldoende wegen te bewandelen zijn maar vind dat voor een toestel dat tig jaren oud
is zonde van het geld. Temeer omdat normaliter de simlock er na twee jaar gratis afgehaald kan worden. Alleen heb ik de pech dat de oorspronkelijke provider niet meer bestaat. En met T-Mobile online in contact komen is ook bijna een onmogelijke opgave. Vandaar dat ik mijn hoop op dit forum had gezet.
Met vriendelijke groet, Hajoka
Reputatie 5
Badge +4
Zou moeten lukken, Ik hoor het graag!

Laatste nieuws is dat het T- Mobile niet lukt om dit toestel simlock vrij te maken.

Mocht er iemand zijn die denkt het ei van Columbus in deze te hebben  dan houd ik

me van harte aanbevolen.

Met vriendelijke groet,

Hajoka

Reageer